Moe moe.. hang hang.. waar is mijn energie gebleven??!

Haiiiiii..

Ik ben de laatste weken zo vreselijk moe. Heb helemaal nergens zin in... gooi mij maar lekker op de bank of in bed, en laat me maar lekker slapen. Dat is het enige hoor.. verder weinig kwaaltjes. Nu zit ik ook nog is onder de hooikoorts..! Volgensmij wordt je daar ook moe van, en dan weer warm en dan weer kouder buiten. Zou het de zwangerschap wel zijn? Of is het een combinatie van alles. Ik was bij mijn vorige zwangerschappen ook wel moe, maar vooral de laatste paar weken (en in het begin). En dan wil mijn man van alles doen.... en denk ik pfffffffffffff laat me aub lekker zitten hier. Soms doe ik wel wat hoor hahha.. als het echt moet. Maar ben snel bek af.

Nog meer meiden last van?

Liefs mammma

De ene dag zit ik boordevol energie en de volgende dag slaap ik liefst weg. Hier ook nog altijd last van hooikoorts, voornamelijk branderige en rode dikke ogen. Kan inderdaad ook erg vermoeiend zijn. Wat het weer betreft word ik er ook wel gek van, zeker als je vaker migraine hebt is het niet echt bevorderlijk al die weersveranderingen steeds. Dus ja, ik zeg een combinatie ervan! Gelukkig mag ik me thuis beperken tot het in- en uitruimen van de vaatwasser, af en toe een wasje doen en koken. Stoffen en stofzuigen doet m'n vriend, anders heb ik daarna onwijs last van m'n banden.

lijkt me idd een combinatie van alles!!
hier gelukkig geen last van..
ben rond een uurtje of 10 s'avonds kapot, maar daar had ik voor de zwangerschap ook al last van :s
succes

Je bent niet de enige hoor! Ik ben blij als ik mn werkweek doorkom... na deze week 2 weken vrij, en ik ben daar zoooo aan toe! Ik doe eigenlijk ook niets meer dan werken, eten en slapen... heel erg :-S maar ja, het is niet anders he...

Terug
Bovenaan