moe,moe,moe, herkenbaar????

hallo meiden!
Zomaar, sinds 2 dagen wordt ik toch overvallen door moe,moe en nog eens moe.
Nu helpt het ook niet dat manlief al 2 nachten alles bij elkaar hoest in bed, ;)
Maar als de oudste 2 naar school zijn om 13.15 en de jongste een middagslaapie doet, moet ik echt ff liggen op de bank en dan slaap ik zo.
En vmi wilde mijn kleine manneke niet naar bed...pfffff.Toen ik op de bank ging liggen met een kussen, wilde hij op de andere bank ook een kussen.Ik ben even weggedoezeld en toen ik mijn ogen open deed, lag meneertje zooo lief te slapen tegenover mij!!

Voorjaarsmoeheid( hoor ik overal om heen:)) of toch dat kleine meiske in mijn buik die wat energie vraagt dan ik toe wil geven????
Herkennen jullie dit??
liefs ,

hoi

ik herken het wel hoor ben sinds de 20 ste week ook heel erg moe, en moest ook rustiger aan gaan doen van de verloskundige. dus werk nu 3dagen 5 uurtjes en gaat wel iets beter. maar ik probeer niet te slapen tussen de middag anders is het sávonds heel erg moeilijk om in slaap te komen. dus ga wel even lang uit op de bank liggen. maar zodra mijn dochtertje thuis is dan is het afgelopen met de rust.

hoi

ik herken het wel hoor ben sinds de 20 ste week ook heel erg moe, en moest ook rustiger aan gaan doen van de verloskundige. dus werk nu 3dagen 5 uurtjes en gaat wel iets beter. maar ik probeer niet te slapen tussen de middag anders is het sávonds heel erg moeilijk om in slaap te komen. dus ga wel even lang uit op de bank liggen. maar zodra mijn dochtertje thuis is dan is het afgelopen met de rust.

hoi,
Ik ben een aanstaande sept. mama en zwanger van een tweeling. Mijn oudste 2 gaan ook naar school en als m'n jongste gaat slapen ga ik ook. Ben anders gewoon op en moet dan 's avonds vroeg naar bed, niet zo gezellig voor m'n man he. Maar als jij en ik het nou zo vol kunnen houden wat geeft het dan?!
Sterkte en doe het gewoon rustig aan!

ben je al bij de dokter geweest voor een hb tje te prikken mishien heb je wel bloedarmoede ik ben nu 25 weken maar heb nergens last van

Hoi
Ik heb mijn bloed al een paar keer laten onderzoeken en alles is gewoon perfect. Alleen mijn vermoeidheid gaat niet weg het wordt alleen maar erger. Voor dat ik zwanger werd had ik juist problemen met slapen en nu doe ik bijna niks anders. Ik ben ook door de bedrijfsarts in april al naar huis gestuurd om het rustig aan te doen en zodat ik rust kan nemen wanneer ik het nodig heb.

Hoi,

Ik ben eigenlijk al heel de zwangerschap moe maar heb ook bekkeninstabiliteit.
1e 3maanden heel extreem toen even wat minder maar nu elke dag moe,moe,moe.
vindt het niet erg zolang mijn kleine pup het goed doet!

Liefs Pupke
30 weken en 3 dagen zwanger

Terug
Bovenaan