Moe.. Moe.. Moe.. Moe..

Haay Lady's,

Hoe gaat het met jullie ? Voelen jullie je al echt zwanger ?
Ik ben morgen 6 weken zwanger en het enigste wat ik heb is dat ik ontzettend moe ben. Ik wist niet dat een mens zo moe kon zijn als ik jeetje en dat terwijl ik niet veel doe. Mijn lichaam voelt alsof ik de hele dag heb gerend ofzo mijn benen en armen voelen zo zwaar haha jeetje...

Vanaf vandaag ga ik dus echttttttt uitrusten.

Groetjes

ja ik ken het , ben vandaag 6 weken en ben ook belachelijk moe en met vlagen heel erg misselijk.
vanochtend was de jongste heel vroeg wakker, kwart voor 6 ( normaal slaapt ze tot een uurtje of 8) heb het nog even kunnen rekken maar niet langer dan half 7.
zou vandaag ook eigenlijk vrij zijn maar ze belde op van mijn werk , dus echt uitrusten zit er ook niet in, helaas. hopelijk word het een rustig weekendje en kan ik een beetje bijtanken.

Ja ik herken het ook, ben nu 6,5 weken
Wist ook niet dat ik zo moe kon zijn, ik sta iedere dag om 4uur op ivm mijn werk, als ik dan om 15/15.30uur thuis kom, ga ik eerst even op de bank liggen of in bed, dat deet ik eerst nooit, dan ging in meteen hup boodschappen doen en/of eten voorberijden enzo... nu red ik dat gewoon niet.

Dit weekend word mooi weer, ik krijg wel een slaper, maar als nog lekker uitrusten op mijn lounce zet op het balkon (niet te lang in de zon, maar wel lekker buiten)

Ook heb ik af en toe last van trillende vingers. weet iemand misschien wat dat kan zijn???

Herken het vermoeide helemaal. Ben nu 5 weken en ook erg vermoeid. Daarnaast ook misselijk met vlagen en lage bloeddruk, dus af en toe een soepje of een dropje helpen dan heel goed!

Die trillende vingers komt denk of door lage bloeddruk of doordat je suiker te laag is. Zou t even aangeven bij je vk, dan kan ze eventueel je suiker laten prikken!

Terug
Bovenaan