Moe moe moe slapen slapen

hallo allemaal.

Ik zit in mijn 11e zwangerschaps week en ik ben de hele dag door zo moe.
Kan de hele dag wel slapen.
Dit kan natuulijk niet omdat ik ook nog moet werken.
Heeft iemand tips?
Ik denk er maar over om tussen de middag even te gaan slapen.
Ik werk in de zorg en heb bijna altijd tussen de middag vrij.
Wel heb ik moeite met late diensten, ben om 20:00 kapot en moet dan nog tot 22:45.

Wie herkent dit?

Hoi Marjolein,

Ik ben nu bijna 13 weken en ook heel erg moe geweest. Gelukkig gaat het nu wat beter. Ik werk ook in de zorg en daarnaast klus ik nog veel in ons nieuwe huis. Ik ging regelmatig even slapen maar ben er ook achter gekomen dat mijn hb aan de lage kant was. Ik heb nu een vitamine drankje dat volgens mij sowieso geen kwaad kan van de vk gekregen. Ik heb wel het idee dat ik daar meer energie van krijg.
Gelukkig heb ik vaak maar diensten van niet meer dan 5 uur, dan kan ik daarna even bijkomen!

HoiHoi,

ik wilde net ook zo'n topic openen !!! ik ben ook zo extreem moe.. Heb altijd al last van chronnische vermoeidheid (dat is een van de redenen waarom ik mijn baan heb opgezegd een half jaar geleden), maar nu is het niet normaal meer.
Ik wordt wakker en na het ontbijt kan ik zo weer slapen. Heb echt nergens puf voor. Ik woon 3 hoog en er is geen lift, maar het is een crime om omhoog te komen..
Ook heb ik nergens zin in.. levenslust is een beetje weg. Ik wil wel binnenkort beginnen met iets van sport, zwemmen of yoga.. op eenrustig tempo.. dan blijf je tenminste in beweging en wie weet krijg je meer energie ervan...hoop ik..

Ik zit trouwens ook in de 11de week. Ik hoop dat de energie gauw terugkomt.

Succes en sterkte in ieder geval !!!

Liefs

hoi hoi

hier ook zo giga moe, en misselijk maar daar zijn medicijnen voor.
vanavond hoor ik of mijn suikers en hb goed zijn

ik zit in de ziektewet, werk in de zorg, jongeren met gedragsproblemen en daar moet je gewoon alert en helder voor zijn.
dat is wel het laatste wa tik ben, mara maakt er ook lekker misbruik van.

zelfs gedeeltelijk werken zit er gewoon niet in.
het huishouden lukt me al niet en ik slaap elke dag tusen 12 en 15 uur
ook nachts van 21-8 uur
en dan kan ik of voor mara beetje zorgen of 2 kleine dingen in huis doen. dat is het voor de hele dag.

tis afwachten hoe het verder gaat. vaak tussen de 12e en 16e week worden de klachten minder. helaas bij mijn vorige zwangershcap en nu ook bij mijn zus was dat niet het geval.

in eht slechtste geval zit ik de hele zwangerschap thuis!

maar tip: de plus supermarkt doet gratis bezorgen dus geen gesjouw meer voor mij. Er zijn nog meer supermarkten die dat wel doen. De opvang betaal je door dus Mara gaat daar lekker heen en ik kan rusten en ik ehb iemand gezocht die 1 uurtje in de week hier komt poetsen. zij doet dan het sanitair en stofzuigen, manlief helpt ook mee en zo moeten we er wel doorheen komen. Wees creatief en verwacht niet alles van jezelf.

Groetje sSabine

Hier ook de elfde week en verschrikkelijk moe. Gelukkig heb ik verder weinig klachten, dus mag ik niet te veel klagen. Maar die vermoeidheid is ook niet leuk. Dan heb ik ook nog eens niets te doen op het werk, dus dat maakt het extra vermoeiend. Overdag op het werk plan ik diverse dingen voor als ik thuis kom, maar eenmaal onderweg val ik al bijna in slaap in de auto dus dan meteen op de bank een tukkie doen.

Ik heb inderdaad gehoord dat in het tweede trimester deze vermoeidheid moet verminderen, ik hoop het echt, kan wel weer wat energie gebruiken!

Hier ook een vermoeide mama. Had er tijdens de vakantie niet zo'n last van maar nu! Ik slaap met de kids mee tussen de middag anders red ik het niet. 'S nachts is de laatste dagen ook al niks. Word elk uur wakker en heb dan moeit om weer in slaap te komen. Gelukkig helpt mijn man goed mee in het huishouden! Ook vermaakt hij onze dochter want die is nu 2 en best bewerkelijk. Erg gezellig maar ze vraagt veel op het moment. Ik ben nu in de 13e week en hoop dat het snel beter wordt!!!

Succes allemaal!!
Liefs ciomama

Hoi, hier ook iemand die veel moe is. Kan de hele dag wel slapen.
Omdat ik misselijk ben eet ik ook slecht, dus krijg ook weinig energie binnen. Denk dat deze combinatie het ook niet goed doet

Heel veel sterkte allemaal en hopen dat het in de loop van de weken minder gaat worden!!!!

x yvonne

Ik ben ook nog steeds erg moe!maar ook een druk leven met 2 kleine kids.dochter van 4 ga net naar school,dus brengen,halen en weer brengen halen,best vermoeiend,daarnaast gewoon het huishouden,3 dagen werk en mn kleine vent,die op het moment veel aandacht vraagt,probeer soms in de middag even op de bank te liggen.en savonds op tijd in bed.en soms probeer ik me maar een beetje over die moeheid heen te zetten,soms gaat gewoon niet anders met een gezin.

Terug
Bovenaan