Moe moe moe wil het liefst alleen maar slapen.

A

Anoniem

Guest
Hey Dames

Ýk ben nu 25w3d zwanger en   ik ben echt iedere dag moe.
Als ik s morgens wakker word en naar mijn werk moet  loop ik met van die slaap ogen rond en de mensen zien ook dat ik zo moe ben.Is dat normaal? Ik dacht dat je in de eerste 3 maanden last had van moeheid en dat het dan minder zou worden maar nu is het nog erger dan in het begin.

Gr Desiree

hoi
heb je soms bloedarmoede of een lage bloeddruk zou het even vermelden als je bij de verloskundige komt
gr mikkie

Hoi Desire,

Moe moe moe dat ken ik maar al te goed..

De eerste drie maanden was ik ook er moe..daarna had ik een week of 8 echt een enorme energie,,erg prettig, maar nu dat ik bij de 30 weken zit ben ik weer erg moe...
Me suiker en ijzergehalte is goed... het is gewoon je lichaam die je energie nodig hebt voor je baby....
Je kan het overleggen met de vk natuurlijk... en voor de rest probeer ik gezond en veel fruit te eten ....
Af en toe een dutje op de dag wil mij ook nog weleens helpen...
Hopelijk gaat het gauw over.

SUc6   Meta de mv RObin (2,5) en 30 wkn zwanger

Hoi hoi,

Hier nog iemand die wel de hele dag kan slapen. In het begin van de zwangerschap was ik ook ontzettend moe. Afgelopen vrijdag op controle geweest bij de Vk maar alles was goed suiker en ijzer en ook bloeddruk was perfect. Ik slik wel al de hele zwangerschap vitaminen tabletten en daar zit ook exctra ijzer in en eet ook voldoende fruit. Nu is het gelukkig rustig met het werk en kan ik 's middags ff een tukkie doen heb ik wel nodig voel me gelijk zo oud haha.

Nog een fijne zwangerschap toegewenst

Gr Fruit Girl

Hoi Desirée,

helaas herken ik je verhaal. Ik ben nog nooit zo moe geweest als de eerste zeven maanden van deze zwangerschap. De gynaecoloog kon er geen oorzaak voor vinden. Soms heb je dat nou eenmaal. Probeer zoveel mogelijk je rust te nemen.

Groetjes van Marloes

heeeel herkenbaar maar weet bij mij dat het door mijn HB komt momenteel , ik doe veel dutjes (tussen de middag soms) na mijn werk, en in de avond rond 9-10 naar bed, ik heb ME dus dat deed ik eigenlijk altijd al alleen het verschil is dat ik nu echt veeeeeel moeier ben...ik denk maar zo zo'n wezentje maken kost veel energie en het helemaal waard dus doe ik het lekker rustig aan!

Hoi Meiden,

Ik ben vorige week naar de HA geweest omat ik flinke hartkloppingen had.
Omdat ik toen in mijn 19e week zat en dan een HB en hartkloppingen niet echt zo gewoon zijn,   heeft de HA een extra bloedtest gedaan.

Alles was gewoon goed, maar mijn vit.B was aan de lage kant. Niet om je zorgen over te maken, maar wat meer kon geen kwaad.
De HA vertelde me ook dat vit B wel een gedeelte van mijn vermoeidheid weg zou nemen.
Ik ben namelijk vanaf het begin van de zwangerschap al moe en dit is nog niet weg gewest.
Ik   moet nu 1 tablet vit B per dag nemen en merk dat als ik die niet neem dat ik dan echt moe en slaperig en fuloos ben.

Kijk dus eens na op je laatste bloedtest of je vit B tussen de gemiddelde zat en vraag anders eens na aan je HA of je ook vit B mag gaan gebruiken.

Succes ermee in ieder geval.

Liefs Esther ( 20 weken 3 dagen )

Terug
Bovenaan