moe moe moe

Hallo mama's (en papa's),

Ik heb even een vraagje aan jullie. Mijn zoontje is 4 maanden en slaapt sinds 11 weken door s'nachts. Sinds die tijd ben ik eigenlijk steeds vermoeider geworden. Dit is gek want eigenlijk zou ik moeten opknappen, nou niet dus. Ik ben al bij de huisarts geweest en hij heeft alles nagekeken (HB, suiker, schildklier, etc). Alles was goed. Toch voel ik mij als ik 's morgens opsta al versleten en dat wordt gedurende de dag steeds erger. Middagdutje doen kan ik niet zo goed. Ik slikte supradyn extra forte, maar omdat dat niet hielp ben ik daarmee gestopt. Ik slik nu Floradix tabletten, maar die helpen ook niet echt. Herkent iemand zich hierin en heeft iemand nog tips wat ik nog zou kunnen proberen? Alvast bedankt!!
 
Hoi!!

Is er al naar je rug en/of nek gekeken?? Daar hoef je nl in eerste instantie geen last van te hebben, maar een arts weet deze punten zo te vinden.
Er kunnen nl blokkades zitten die deze vermoeidheid veroorzaken, ook kun je hiervan duizelig zijn, maar dat hoeft niet.
Ook kan een (te) lage bloeddruk een rol spelen.

Suc6,
        Marieke
 
Denk ook eens aan vorig jaar. Hoe fit was je toen? Ik ben namelijk in
de winter, zeker met dit grauwe weer, ook altijd heel moe. En een
kleintje wergt nog meer van je uithoudingsvermogen, dus misschien is
het ook gewoon een samenloop van omstandigheden. Wellicht heb je een
verlate najaars- of een vervroegde voorjaarsmoeheid?



Sterkte,



Groetjes,



Sandra.

 
Ik herken me er helemaal in!
Mijn dochter is nu 15 mnd en ik ben nog steeds heel moe!
Ook zie ik erg duizelig.
Heb ook bloed laten onderzoeken, alles was goed.
Misschien is het wel de druk van alles wat nieuw is:
kindje, weer aan het werk, ik werk in het onderwijs dus....stresss..
Maar ja, ik heb een goeie tip van een vriendin gehad:
maak een weekplanning voor elke dag, wat je op die dag in ieder geval gedaan wilt hebben.
bv maar 2 keer in de week boodschappen doen, kindje in bad, wassen,enz..