Moe, moe, moe

Hoi,

Ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen. Ik ben de laatste dagen wel zo afschuwelijk moe. Hebben jullie dat ook? Ik slaap 's nachts (hoewel onderbroken door plasbeurten) best lang, kom er 's morgens om een uur of 08.30 uit en wil dan na de lunch weer echt een dutje doen.

Ik merk dat ik zoveel sneller aan mijn grenzen zit dan normaal, echt bizar. Zowel lichamelijk als mentaal. Vanmorgen kwam mijn schoonmoeder op bezoek, op een gegeven moment ben ik gewoon doodop van het beantwoorden van al haar vragen en het praten over baby's, haar nieuwe keuken, etc. Dan KAN ik echt niet meer. Dan ben ik niet een beetje moe, maar sta ik op instorten zeg maar.

Pfff... ik krijg daardoor gewoon steeds minder zin in bezoek eigenlijk.

x

Ja, hier nog eentje...
vooral vandaag. Het vervelende is dat mijn ideeenbrein het nog wel doet... en dat ik alleen geen puf heb om er wat mee te doen.
En dat we een half geschilderde boom op de muur hebben.. die echt in heeeeeeel kleine beetjes wat meer af komt.. en dat ik die eigenlijk af wil hebben, maar puf puf... dat dat niet zo wil lukken.
Gelukkig voel ik me verder wel vrij ok. Dat scheelt!

ik slaap ook echt veel!!
Vannacht zeker 9 uur geslapen (wel steeds om het uur plassen), maar ga nu weer ff twee uurtjes pakken :)

kan ook steeds slechter tegen de slechte karaktereigenschappen van mensen om me heen... voorheen negeerde ik het gewoon, nu erger ik me er echt aan...

Hier ook....
Ik slaap ook nog best veel maar toch snel weer moe en weinig puf om dingen te doen...
Van dat bezoek ook zo herkenbaar, het is gewoon te vermoeiend als mensen te lang blijven. Ik had vorige week een vriendin op bezoek en die bleef maar en bleef maar en bleef maar... pff ik kon echt niet meer, indd dat je echt op instorten staat! Dus ik spreek ook niet echt meer wat af. Ik heb er ook gewoon geen zin meer in. En het maakt me ook niet uit, de meesten begrijpen het wel en de rest jammer dan.

liefs

Allemaal weer lekker henkenbaar. Vorige week had ik een zeeeeeeeerrrrrrrr energieke week, maar deze week...ben niet vooruit te branden. 'k heb ook nog m'n brein wat nog zooooooooveeeel wil, maar er komt nix meer uit m'n handen :-((.

@Truckerbabe, soms kan ik me ook zo heel erg ergeren aan de mensen om me heen. Al dat gezeur..wat moeten wij dan wel niet. Wij hebben tenminste 'recht' om nu te gaan 'zeuren'...hihi.

Als ik 'smiddags ff heb gelegen (max 1,5uur) dan heb ik niet eens zin om m'n bed uit te komen. Misschien komt het nu ook wel vanwege het weer :).

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan