moe moe moe

Heey juni meiden,

De Laatste twee weken kom ik kruipend voor bij, ik ben zo ongelofelijk moe!!!
Normaal als mn dochter smiddag's naar school gaat ga ik een uurtje plat en dat kan nu niet, dat zou een verklaring zijn maar ik baal er echt enorm van.
Ik loop de hele dag met een witte snoet.
Ik heb het tot week 12 echt niet zo erg gehad als nu.
Ik heb vanmorgen de huisarts opgebeld omdat mijn schildklier ook niet helemaal goed is, met de medicijnen is het stabiel maar goed toch.. maar de arts vind het niet nodig om te prikken omdat het begin van deze maand nog goed was...
Ik hoop dat het maar snel beter gaat want dit is echt niet fijn.
maar.. ben ik de enige of zijn er meer dames die zo moe zijn in het tweede trimester ik dacht juist dat je dan meer energie kreeg.

ook hier weinig energie en doodmoe zijn. ik kan echt makkelijk 12 uur achter elkaar slapen en dan na een paar uur wakker zijn weer moe zijn. heb dit al vanaf het begin en ik heel vervelend.

Ik ben nu bijna 18wk en ben ook nog steeds moe.Na iedere inspanning,werken,huishouden,sporten gesloopt.Heb minder energie en ben gewoon sneller moe,maar hrb zoiets van als dat het enige is mag ik niet klagen.

Tot de 12 weken heb ik er eigenlijk geen last van gehad. Nu ben ik idd ook erg moe. Geen idee of het nou echt door de zwangerschap komt of omdat ik de afgelopen weken teveel heb gedaan.

Hoop voor je dat het alsnog snel minder wordt.

ik ben nu 16 weken en 4 dagen maar de moeheid is er niet minder op geworden gister waren we gaan zwemmen daarna was ik helemaal afgemat terwijl ik normaal dat wel goed volhoud
ik merk inderdaad ook dat ik mezelf terug moet fluiten om niet te veel te doen je straf krijg je er toch wel van alleen maar nog moeer

oke ... ik ben dus niet de enige
Als dochter lief volgende week weer op school is ga ik echt lekker elke middag weer een uurtje liggen en dan hoop ik dat het iets beter gaat.
tof he dat we al zo ver zijn, soms heb ik opeens zo'n overweldigend blij gevoel het word steeds echt nu!!
het buikje groeit de eerste maanden zijn we door af en toe al een schopje... ik ben zo blij!! ondanks ik moe ben kan ik mijn geluk niet op!

dat is vervelend, die vermoeidheid.. gelukkig voel ik me weer normaal, al ben ik soms wel veel te lui! maar dat heeft natuurlijk niet met vermoeidheid te maken, meer in geen zin in huishouden :p

gelukkig meer mensen die er last van hebben. Ik hoorde tot nu toe alleen maar dat het nu wel beter moest worden. Nou misschien heb ik iets meer energie,maar ik heb inmiddels een kuiltje in de bank van het hangen op de bank.
Als ik 2 dagen heb gewerkt, werk in de ouderenzorg, dan is het wel gedaan met de energie. Ik doe dan ook vrij weinig op de dagen dat ik vrij ben.
Maar ja gelukkig lijkt alles verder goed te gaan dus ik probeer toch maar zoveel mogelijk te genieten.

Terug
Bovenaan