moe, moe, moe...

Pfff, wat heb ik de laatste weken weinig energie! Ik slaap ontzettend slecht 's nachts. Halverwege de nacht moet ik naar het toilet en daarna is het gebeurd met de nachtrust. De kleine beweegt erg veel, een heerlijk gevoel hoor, maar als je zo moe bent en niet in slaap kunt vallen toch ook wel eens heel lastig... Daarbij is mijn energie al matig door mijn fibromyalgie en de laatste dagen komt me echt niets uit handen. Heb er gewoon de puf niet voor.
Herkent iemand dit? Misschien hebben jullie tips of adviezen om toch een wat betere nachtrust te krijgen?
 
Ik heb ook weinig energie de laatste weken. Moet 's nachts ook vaak eruit om te plassen, gelukkig slaap ik vaak wel weer goed in.
Misschien komt het omdat mijn Hb wat aan de lage kant zit (6,4) Ben vandaag gestart met een fles Floradix, ik denk dat dat wel gaat helpen!
Veel sterkte FA, ik kan even geen goede tip gedenken.





 
Heb er ook last van maar mijn hb is ook telaag dus zal ook daar wel door komen, ga ook aan de Floradix beginnen. S nachts moet ik er ook zo'n 2 tot 3 keer uit en slaap ik ook heel erg weinig meer, maar ja, je doet er niks aan ben ik bang. Succes!
 
Helaas kan ik je geen tips geven.. ik heb hetzelfde.
Kom bijna mijn bed niet uit 's ochtends en dan met veel werken is dat best lastig!!
Hopelijk zijn we er snel overheen! Succes
 
Nee tips heb ik niet, alleen idd mss ook ff je HB laten prikken?? En waar mogelijk toch echt even een middagdutje hoor!!! Je baby neemt wel de energie die hij/zij nodig heeft en dan blijft er voor jou af en toe te weinig over.Succes meid!!!
 
Ik heb er ook zo'n last van.. ben zo ontzetend moe..... mn ogen vallen de hele dag bijna dicht ...hahaha en daarbij moet ik nog zoveel doen voor de baby er is.... wordt er gek van.....
 
Terug
Bovenaan