moe moe moe

zijn jullie ook nog steeds zo moe? ik ben nu ruim 14 weken en die moeheid blijft en heb ook niet veel energie.. had al gehoopt dat het minder werd maar nee nog niks.. vreselijk!!
savonds ook zodra kmijn bed ruik slaap ik en tliefst al om 21.30 uur. terwijl ik echt heel erg een avond mens ben

Ik had dat ook, erg extreem, kon de hele dag wel slapen. bij mij werd het rond de 15/16 weken minder. ik ben nu 18 weken. ik hoop dat het bij jou ook minder wordt. luister wel naar je lichaam en rust wanneer nodig!

Ik begin nu wat minder moe te worden, maar misschien is het maar voor even, ben nu 15 weken, en hoop dat het wegblijft, ben het indd ook zat.

X

ik ben nu 18 weken en ik kan gelukkig weer me ogen tot half 12 open houden en wel weer rond half 8 weer op staan. maar als ik gewerkt heb dan ben ik echt niks meer waard savonds dan lig ik al rond 9uur te slapen tot 8uur. dus verschil is er zeker.

x

Hier ook erg moe, kan de hele dag wel slapen.
Ben nu 16 weken.
om 20:00 vallen mijn ogen alweer dicht.
Ga er wel om 8u uit 's morgens.
zo probeer ik wel mijn ritme te houden.

ik probeer het slapen wel te rekken tot een uurtje of 23.00, dus ga tegen 21:00 op bed en ga zo lang tv kijken.
dit lukt aardig moet ik zeggen, soms haal ik 22.00 niet hahaha..

Terug
Bovenaan