moe na miskraam

Is het  normaal dat je na een miskraam heel moe bent? Ik heb moeite om een half uur met mijn dochtertje te gaan wandelen. Dan moet ik daarna echt even op de bank liggen om uit te rusten.
Als ik een hele dag moet werken begin ik vol energie, maar rond een uur of  twee 's middags heb ik echt het gevoel van "stond hier maar een bed dan kon ik even liggen".
Is dit normaal of moet ik hiermee naar de huisarts? Gaat dit na een tijdje beter?

Hee Babybelle,
Het komt me bekend voor! Ik heb in juni een miskraam gehad. Ik was tijdens mijn zwangerschap ook al moe en dat werd niet beter na de miskraam.
Omdat ik  veel bloed heb verloren bij de miskraam, ben ik toen bij de huisarts langs geweest om mijn ijzergehalte (hb) te laten meten. En dat bleek wat aan de lage kant te zijn (7.0). Vervolgens heb ik 10 weken 3x per dag een staalpil gehad, en toen was het gelukkig weer een stuk hoger (8.3). Ik denk dat ongeveer een maand na de miskraam de moeheid wat begon te verdwijnen. Maar bv. bij sporten merkte ik dat ik echt veel conditie had verloren.
Wanneer was jouw miskraam? Misschien toch maar even langs de huisarts!
Sterkte meid!
Groetjes Laura

hpoi babybell,

ja ook herken dit! eerst moe van de zwangerschapshormonen, en toen die miskraam...ook ik was helemaal op....heeft wel ff geduurd hoor..........en anders toch maar even langs de huisarts! ik heb trouwens toen ook veel groene groentens gegeten, zit nl veel ijzer in..

sterkte meid, x loreane

ja hier nog 1
ik ook moe na de mk, die loskwam op 17 sept, as dinsdag curretage voor het laatste stukje
Hierdoor ben ik veel bloed verloren, ik denk dat dit ook meespeelt, en wat dacht je van verdriet, dat vreet ook energie

Terug
Bovenaan