moe van de seks!

Ik heb helemaal geen zin om elke keer verplicht seks te hebben. Ondanks dat dit natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling is, ben ik hier (het uitrekenen van de vruchtb. dagen) toch veel mee bezig, vooral in mijn vruchtbare periode want anders ben je weer een maand kwijt,het laatste stukje maand doen we het dus ook wat rustiger aan. Ik merk dat ik veel met zwanger worden bezig ben en kan de gedachte ook niet zomaar van me af zetten. Gelukkig zijn we nu ongeveer door mijn vruchtbare periode heen....het moet leuk zijn maar voelt zo verplicht. We wachten maar weer af.
Groetjes,A.

Hoi A.,

Ik herken je gevoel. Ik ben ook erg bezig met zwanger worden. Ben ondertussen al 6 maanden verder na mijn miskraam. Duurt allemaal veeel te lang. Gebruik een ovulatietest om mijn vruchtbare dagen te weten en dus ook "raak te schieten". Dat was afgelopen maandag, dus nu maar weer afwachten. Maar ja, het moet inderdaad wel leuk blijven.... Nu hoop ik elke keer weer dat de menstruatie uitblijft.
Ik probeer er minder mee bezig te zijn, maar dat lukt me eigenlijk heel slecht. Je ziet ook zoveel zwangeren om je heen. Niet eerlijk gewoon.
Sterkte,
Sonja

Bedankt voor je reactie, Sonja. Ben zelf nu drie maanden verder na mijn laatste miskraam,na de eerste mk. heeft het 5 mnd geduurd voordat ik zwanger was en kan het nu ook niet afwachten,vooral die laatste weken duren lang he? Ook jij heel veel succes gewenst!
Groetjes,A.

Lieve A.

Ik merk dat wat jij ervaart heel erg herkenbaar is. Toch merk ik dat het maar maximaal een week in de maand is dat het verplicht voelt. Laten dat nu ook precies de dagen zijn dat ik er wel zin in heb! Dat komt dan wel mooi uit, maar ik ben er ook veel mee bezig. Temperaturen, ovulatietesten, ik weet er alles van. Maar we houden gewoon moed en het moet gewoon een keertje raak zijn.

Groetjes,
Ongeduldje

Terug
Bovenaan