moe van het moe zijn

moet ff me ei kwijt..

ik ben zo moe elke keer dat ik gewoon er moe van word..
elke keer denk ik ff bij slapen of ik ga met me zoontje mee slapen en elke keer komt er wat tussen ofzo waardoor ik geen slaap kan pakken..

ik hoop dat ik snel de 12weken ben gepasseerd en dat ik daarna snel wat energie krijg want met een peuter in huis kun je dat echt niet gebruiken..

we tellen langzaam af nog 2weken en 4dagen

ik ben ook heel moe, ga elke avond maar op tijd op bed en s middags vaak even relaxen, als tijmen op bed ligt. voor mij nog 5 week.

daarbij ben ik ook wel moe geworden van het feit dat ik even moest verwerken dat ik zwanger ben, gezien dit geheel onverwacht en ongepland was en qua tijd niet super uitkomt, maar ja we mogen niet zeuren dat het zo makkelijk gaat bij ons.

Dat gevoel ken ik onze zoon was ook niet gepland we waren net een maand getrouwd dus we zaten echt nog in de witte brood weken.. Net flinke uitgavens gedaan voor de bruiloft

Pff hier net zo. Ook de hele dag door moe moe moe.. maandag ben ik alweer 11 weken dus hoop dat hier ool snel weer wat energie erbij te hebben.. Pff heb ook.bijna de hele week nergens op kunnen reageren.. Maar nu gelukkig wel weer..

Terug
Bovenaan