moe van mezelf

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik kom weer even zeuren. Ik wordt even helemaal simpel van mezelf. Ik ben vandaag zo opvliegerig. Bah bah. om niks boos worden. Ik denk dat de hormonen weer eens opspelen.
Volgend weekend pas mijn NOD maar nu al gieren de hormonen door mijn lijf. Ik heb nu een dag of 3 lichte steekjes/naaldenprikjes in mijn buik, met name links maar soms ook weer rechts. Sinds vandaag zelfs in mijn lies zelf en dit trok door in mijn been. sinds gisteren alweer gevoelige borsten. beetje maagzuur en een hele lichte hoofdpijn. Dus ik dacht bij mezelf...laat ik me eens lekker verwennen met een pizza, zelfs die leek te branden in mijn mond (niet door de oven) haha. Lekker tegenstrijdig met het maagzuur, maar ik had zin in iets ongezonds. Manlief heeft vandaag wel tig uitbranders gekregen van me die niet eens nodig waren. Bah bah HORMONEN......GRRR.
Zo ik ben weer even mijn frustratie kwijt. Als dit nu al zo is dan hou ik mijn hart vast als ik ooit zwanger zou zijn. Ik denk dat manlief dan erg blij is als het weekend weer voorbij is en hij weer een week kan vertrekken op de vrachtwagen. haha

sorry was weer even mijn klaaguurtje.

hey

van mij mag je even klagen hoor! lekker toch als je het even kwijt bent?!

idd klaag maar een eind weg, maar dat je je nu zo voelt hoeft echt niks te zeggen over als je straks zwanger bent dat je dan ook zo`n last van de hormonen kan hebben.ik heb werkelijkwaar geen 1 keer last gehad van mijn hormonen, mijn vriend zei al dat hij mij nooit had horen mopperen, of dat ik zo boos op hem was.
en ook al zou het wel gebeuren, NOU EN, jij draagt iets moois, en dat is niet altijd even makkelijk

meid, klaag maar een eind weg

liefs

Hormonen pfff.

Ik herken het wel hoor.. het is soms flink afzien voor mijn vriend. Moeten ze maar door heen kijken haha.
Hoop dat het heeft opgelucht dat je het hier kwijt kon en dat je nu weer wat beter gehumeurd bent!

Liefs

Terug
Bovenaan