moe van omgeving..

A

Anoniem

Guest
Ik word soms echt moe van mijn omgeving.
En dan bedoel ik dat ze misschien nog zenuwachtiger zijn voor de bevalling als mij.

Vanaf vorige week belde mijn schoonmoeder iedere dag onderhand.
Ik nam de telefoon gewoon niet meer op als ze belde...
Gelukkig heeft mijn man even tegen 'd'r gezegd dat we het erg fijn vinden dat ze zo meeleeft maar dat ze niet iedere dag hoeft te bellen of het er al is!
Als die kleine er is bellen we vanzelf wel.

Wij zijn net zo nieuwschierig wanneer het nu eindelijk gaat beginnen, en ik snap heus wel dat mijn omgeving dat ook is!
Maar om nu continu te bellen met de vraag: is het er nog niet? Nou daar zit ik echt niet op te wachten!

zucht...wat zijn die laatste loodjes toch vreselijk!!!

Groetjes Elise mv Merel en ? (40.2)

Hoi meid,

dit herken ik perfect.
Ik ben nog maar 38 weken, ben uitgeteld voor half maart.
Maar piep hier af en toe wel eens mee...

Mijn eerste dochtertje is geboren op precies 38 weken.
Vanaf nu begint het uiteraard spannend te worden, kan elk moment.
Ik krijg ook heel vaak telefoontjes en sms-jes. Niet zozeer van schoonmama, maar van vrienden, vriendinnen, ... Cho, ik neem vaak niet op, omdat ik er ook totaal geen zin in heb. En ook dat is niet verkeerd bedoelt, ik vind het zeker en vast ook leuk dat ze zo meeleven, maar het is soms TE en daar heb ik geen behoefte aan momenteel.

Ik vermoed dat ik vandaag vruchtwater verlies, maar ik twijfel een beetje.
Broekje was vanmorgen erg nat. Was zeker geen urine, ik zou de typische geur onmiddellijk herkennen. Het was ook geen slijm (sorry), maar echt vocht.
We zien wel, ik zal nog even afwachten, maar eventueel straks toch maar eens bellen en horen wat ik ermee moet.

Liefs,
van ons
EN HEEEEééééééééél VEEL SUCCES e meid !

Hoi Elise,

Ik weet precies wat je bedoelt....heel vermoeiend soms, zit je net even, als mn oudste op bedje ligt, uit te puffen...ring....nee hé haha. Allemaal heel goed bedoelt maar idd, we bellen wel als het zover is. En ik weet niet of jij dat ook hebt maar je gaat een beetje in je eigen coconnetje zitten en sluit je een beetje af voor de buitenwereld lijkt het wel. Dus zowiezo laten verhalen van anderen me een klein beetje koud, egoistisch misschien maar het zal de natuur wel zijn want ik ben normaal helemaal niet zo. Maarf hé, we zijn wel een beetje de laatste der Mohicanen hier hé? iedereen is al bevallen volgens mij...ik wil ook en ik denk jij ook. Iedere keer denk ik, ja, nu komt ie, dit voelde ik ook bij   Jelle, de oudste...vooral 's nachts, om de paar minuten een wee en dan val ik in slaap en word uren later wakker, niet doorgezet dus. Het  is nu al een grapjas haha. Eigenlijk helemaal niet leuk maar ja, wat moet je dan? Nou meis, ik hoop dat wij ook snel aan de beurt zijn en dan moeten we elkaar maar feleiciteren want de rest heeft het te druk met hun baby's en hebben geen tijd meer om ons verhaal te lezen ;-)   Liefs, Elle

Hoi,

Heel herkenbaar allemaal. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat er steeds gebeld wordt. We zullen het inderdaad echt wel laten weten als het zover is. Ik was in eerste instantie op 25 feb. uitgerekend en had me dus aan dit forum toegevoegd. Later bleek dat het 1 maart moet zijn. Dus ik zit net op het randje. Nog 2 dagen en dan ben ik 40 weken zwanger. Van mij mag het nu wel komen. Begin me ook wel een beetje te vervelen.
De afgelopen maanden heb ik bijna geen tijd gehad door mijn werk en studie dus heb ik ook niets meer met het forum gedaan. Nu heb ik daar weer tijd voor en zit stiekem mee te lezen. Erg leuk om de een na de ander te zien bevallen...(nou niet letterlijk dan...)
Nog eventjes dus en dan zijn wij ook aan de beurt.

Sterkte nog met de laatste loodjes! En we moeten maar zo denken, onze omgeving leeft in ieder geval erg met ons mee!

Groetjes Eefje

Terug
Bovenaan