moe voor NOD, wie herkent dit???

Hoi,
Ik heb maandag m 'n NOD en ben plotseling sinds vanmiddag erg moe. M 'n hele lichaam tintelt er van, heel raar gevoel.   Ik probeer wel nuchter te blijven, het loopt w.s toch weer op een teleurstelling uit (ronde 21, 1ste kindje) maar toch kan ik niet om sommige tekenen heen. Die plotselinge vermoeidheid  dus, en nadat ik misschien afgelopen dinsdag een innesteling heb gehad, zonder bloedverlies, maar wel rommelig en stekerig gevoel in m 'n onderbuik, is het eigenlijk vrij rustig in m 'n buik sindsdien. Wel af en toe wat steekjes, maar niet veel.  Verder valt me op dat sinds die eventuele innesteling de afscheiding die ik steeds heb is afgenomen. De vorige paar cylcussen bleef ik tot m 'n nod ontzettend vloeien (sorry) maar nu dus bijna niet meer sinds een paar dagen.
Vooral die vermoeidheid sinds vanmiddag valt me erg op. We lagen vannacht wel pas om 1.30u in bed, maar ik heb goed geslapen tot 9.00u en het is ook niet zo dat ik nu zo vermoeid zou kunnen zijn van een drukke week, want ik ben al een paar weken in de ziektewet met m 'n rug, dus voldoende uitgeslapen die tijd. raar raar raar...
maar ik zal moeten afwachten hoe het verder uitpakt...
Maandagmiddag als m 'n man thuiskomt van z 'n werk dan ga ik testen, als het dan nog nodig is tenminste, en ik dus niet ongi ben geworden, Ik hou jullie op de hoogte...

Heeft iemand ervaring of reacties op dit verhaal en vooral herkenning in die vermoeidheid (met zwangerschap als gevolg...)
Groet, en alvast bedankt...
MOON

Ik was wel moe voor mijn nod, maar dacht zelf dat dat te maken had met veel dingen aan mijn hoofd (buiten zwanger willen worden bedoel ik dan) en drukke week gehad enzo. Uiteindelijk werd ik helaas ongi. Maar wel mooie cyclus van 28 dit keer. Wij gaan nu naar ronde 4. Dus dat is niet te vergelijken met jullie. Tis wel goed teken dat je je nu anders voelt dan andere rondes en ook met je afscheiding enzo, misschien bied dat wat meer hoop voor jullie. Ik zal in elk geval heel erg duimen, hopelijk helpt het. Heb je regelmatige cyclus of juist daarom nog niet zwanger mogen worden? Toitoitoi en veel geluk!

Liefs Nathalie

Hoi Amber,
Helaas, ik ben gisteren ongi geworden. Was heel gemeen, ik had net wat urine opgevangen om mee te testen, veegde ik af, zat er ineens bloed bij!!
Echt balen en weer een teleurstelling te verwerken.
Badankt voor je belangstelling,
Groet, Moon

He, wat balen weer he. Ik weet er alles van: het gevoel weer zwanger te zijn een weekje na ei (steekjes, duizelig, dorst, veel plassen,  enz.), en een paar dagen later weer twijfel en ontzettend moe. ik kon deze keer ook wel de hele middag slapen. Ik vermoed zelf dat mijn lichaam dan weer bezig is met het er uitwerken van een 'mislukte' bevruchting. Maar ja, daar hebben we zo weinig aan, word er soms een beetje wanhopig van.Nou, maar  weer op naar de volgende ronde.   De duimen draaien nog even, succes!  

Terug
Bovenaan