moe,ziek,vervelend

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Jou hoor Milton heeft de waterpokken en Shanice heeft weer open billetjes . Ik zit alweer tegen de dag aan te hikken . Shanice slaapt ook al een paar dagen niet goed. Het is savonds gewoon drama die schreeuwt alles bij elkaar . Ik heb ook al een nacht bij haar geslapen want die was zo aan het huilen niet normaal meer. Ik heb gewoon mijn matras op haar kamer gelegd midden in de nacht en ze wou niet in haar eigen bed slapen moest perse naast mij liggen. Sinds zaterdagavond zit milton helemaal onder de waterpokken echt heel zielig. De nachten zijn voor mij een hel ik moet er elke nacht wel een paar keer uit.Ik heb ook maar een schoot en daar vechten ze ook om .Ik ga weer even met de kleine bemoeien het is weer ruzie pfff.

groetjes lisette

hey lis,

wat vervelend zeg, milton de waterpokken, shanice rode billetjes.
jij natuurlijk (over) vermoeid.
heb helaas geen tips ofzo voor je.
wil je alleen even   heel veel sterkte wense!!

liefs, do

Hey Do

Je bent toch een schat . Het gaat gelukkig wat beter. Ik mocht afgelopen nacht doorslapen van mijn kids. Nou was het weer de storingsfactor. Het leek wel of er bakstenen op mijn dak gegooid werden hihihi en onweer zo heftig heb ik het nog niet meegemaakt. Nou ja ik heb ook weleens een vuurbal door onweer gezien dan schrik je ook was toen in een elektriciteitskast ingeslagen. Hoe was het bij jullie?
Hoe gaat het met jullie? Al op zoek naar een andere woning en al wat gezien en hoe is het met je meisje?
Shanice is al een flinke pittige dame gisteren ging ze tekeer tegen mij ik heb haar opgepakt en in haar bed gezet om af te koelen. Later toen ik haar ging halen was ze superlief hihihi en ze kletst ook al zo het is net een papegaai. Maar ze weet je goed in te pakken maar die driftbuien van haar ze mept zelfs en hard dat moet ik niet hebben.

groetjes lisette

heyhey

oh gelukkig maar, dat je van je kids mocht door slapen hihi
jaaaa, wat een rot weer was dat vanacht zeg!!!
ben nog nooit zooo bang geweest van onweer.
erwin en nathalia hebben de hele nacht door geslapen en dus helemaal niks gemerkt van het weer!!!
nou ik wel hoor, ben pas om half 5 gaan slapen. (toen was het hier eindelijk afgelopen. t begon hier om 11 uur)

wat vervelend dat shanice zo "stout" is.
ben toch wel erg blij dat ik maar 1 kindje heb, en die geukkig ook nog eens heel lief is.
kan me voorstellen dat je er af en toe even helemaal door heen zit.
af en toe jezelf verwennen he??!!! wel doen hoor! jij moet ook aan je rust komen:D

hier gaat alls goed.
lach me helemaal suf om nathalia.
ze is zooo lie en chattig nu ze loopt.
ok nathalia praat steeds meer en meer.
tis nu oppassen geblazen hoor voor ons.
ik zei gisteren: tering (sorry) zegt nathalia : titin whahahahahaha
lachte me haast dood whahaa
leuke dinge dit, moet nu alleen op mn woorden gaan letten ahahaha

met huizenjacht gaat t niet goed.
huis kopen zit r toch niet in voorlopig, wat we wel hadden gehoopt
moet dus weer verder kijken naar huurwoningen.
medische urgentie krijgen we niet, nathalia moet dan eerst gebeten worden door een muis. t is toch erg!!!!
nu gaan we dus normale urgetie aanvragen, maar de kans is erg klein dat we die krijgen.
schiet niet op dus!

en ligt bij jullie alle laminaat al??

ik ga snel eten maken :D
hopelijk gunnen de kids je deze nacht, nog een nacht dat ze zich niet laten horen, zodat je nu wel lekker kan slapen :D

liefs, do

Hoi,

Hoe gaat het nu met je kids?
Myrthe is echt 2 maanden lang heel lief geweest, maar vandaag!! Pff zit er helemaal doorheen. Alles wat niet mag, toch doen en dan keihard weglopen als ik iets terug probeer te pakken.
Niet willen slapen, niet willen spelen alleen maar rootigheid uithalen. En gister zei ik nog tegen mijn vriend dat ze de laatste tijd zo lief was geweest!
Ook ik heb wakker gelegen van het onweer, en ook hier sliep de rest er gewoon doorheen. Myrthe heeft af en toe last van nachtmerries dus de nacht hiervoor ook al slecht geslapen. Ik ben toe aan vakantie!!
Nou meis, sterkte.

Liefs Reneke

Hoi lisette,
Wat balen dat alles tegelijk komt.
Hoe gaat het nu?

Hoi do,
Wat jammer dat het niet lukt met een huisje kopen.
Wat raar dat je geen medische urgentie kan krijgen!
Hoe loopt het nu met de gewone urgentie?
Een vriendin van mij zei dat je ook evt op direktwonen.nl kon kijken maar heb zelf nog niet gekeken hoe dat precies zit.
Misschien een ideetje?

allebei liefs marina

Terug
Bovenaan