Moe, zo moe. Doorslapen heeft hij nog niet door.

Hai,

Vannacht was een fijne nacht...niet dus. Hij heeft zo ongeveer om het uur gehuild. Het enige wat hielp was rondlopen.
En een beetje drinken (geef bv).

Wout is nu 4 mnd en slaapt helaas nog niet door. Heel af en toe slaapt hij van 22:00/23:00 u tot 4:30 u.
Ik wilde dus eigenlijk vannacht gaan proberen om alleen wat te "tutten" met hem als hij om 3:00/4:00 u wakker zou worden, maar dit ging vannacht dus niet door.

Zijn er meer kindjes die nog niet doorslapen? En dan bedoel ik de kindjes die ouder dan 3 maanden zijn.

Ik heb het idee dat ik bijna de enige ben.
Van iedereen in mijn omgeving krijg ik namelijk de vraag of hij lekker doorslaapt. Nee dus, oh wat raar krijg ik dan steeds te horen, nog niet? Nee, nog niet.

Ik zou het natuurlijk ook graag anders zien en verlang naar een nachtje slapen.

Overdag kan (hij is nu een paar daagjes van streek) hij er wel 4 uur tussen hebben, maar 's nachts dus niet.

Ach ja, hij zal ooit door gaan slapen, hoop ik.......hihi.

xx Nicole

Poehpoeh

Dat is zwaar voor jullie zeg! Iemand zei laatst nog tegen me: het is bijna misdadig, het slaapgebrek. Het is ooit een martelmethode geweest om mensen uit hun slaap te houden...
Loek slaapt nog niet door, maar hij is nog maar 10 weken. Het blijft een beetje steken op 1 nachtvoeding nu. Maar een paar weken geleden hadden we nog wel eens 2 nachtvoedingen. Het gaat de goede kant op. Gelukkig heeft Loek nog nooit van die moeilijke nachten met veel huilbuien gehad en sliep hij al in de zwangerschap 's nachts meer dan overdag. En dit vind ik al zwaar...

Heel veel succes

Hallo Nicole,

Ik weet hoe je je voelt. Jinte slaapt gelukkig o.h.a door, maar bij mijn oudste heeft het 3,5 jaar geduurd voordat hij doorsliep.
Jinte (18 wk) had met precies 4 mnd ook zo'n n8 dat ze ieder uur wakker was, huilde en zelfs weer een n8voeding wilde terwijl ze daar toch al weken vanaf was. Het bleek een sprong... En uiteindelijk komt het allemaal goed, maar het zou zo fijn zijn als dat NU was! Succes ermee! En wat mij helpt als ik er 's nachts uit moet denken: ik ben écht niet de enige!!!

Mirjam

p.s ik las laatst ergens dat 60-80% van de BV kindjes nog niet doorslaapt met 6 mnd.

Hoi Nicole,

Wanhoop niet je bent niet de enige. Bent (16 weken) komst 's nachts ook vrolijk om de 3-4 soms 5 uur. Hij heeft heel even 1 nachtvoeding gehad, maar zit nu al weer een tijdje op twee. Ik troost me met de gedachte dat nachtvoedingen heel goed zijn om de bv op peil te houden en probeer me niet te druk te maken. Hij krijgt van mij om 22 u de laatste voeding en ik ga daarna ook zelf slapen zodat ik toch aan mijn rust toe kom. Maar ik herken het vermoeidheidsgevoel. Een paar weken geleden zat ik er ook echt even doorheen.
Zijn heerlijke snoetje als hij na de bv naast me in bed (ik voed 's nachts liggend) maakt ook veel goed. Samen met het gevoel dat deze periode ook maar zo kort duurt en ze voor je het weet al geen bv meer krijgen.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd als hij wakker werd zijn speentje te geven maar dan was hij na een uurtje toch weer wakker en wilde hij alsnog eten. Dan was ik twee keer wakker en daar werd ik ook niet blij van.
Toen we laatst een weekendje weg waren stond hij vlak naast mijn bed en dat was toch ook wel heel makkelijk. Overweeg hem ook thuis naast mijn bed te gaan zetten, zodat ik er niet iedere keer uit hoef.

Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal,

Groetjes
Judith

Hoi,

Mijn zoon slaapt ook nog niet door en geef ook bv. Hij is nu bijna 3 maanden en krijg er zoveel commetaar op zeg! Ik zelf sliep vroeger vanaf dag 4 al door evenals mijn broer en zusjes (4 stuks allemaal op bv) dus je kan wel raden wat mijn moeder zegt.

Joshua (mijn zoon 12 weken) krijgt s'nachts 1 a 2 voedingen per dag, ik voed op verzoek. Eerst kwam hij om de 2 uur,  anderhalfe maand later om de 3 uur en nu sinds  2 week om de 4 uur dit betekent ook s'nachts. Deze week had hij zelfs 2 dagen om de 4 en en half uur zin in eten. S'nachts slaapt hij gelijk na voeden, wel wordt hij soms eerder wakker voordat de 4 uur om zijn, maar dan krijgt hij de speen.

Helaas heeft hij nu een sprong en komt nu tussen de 3 en 4 uur. Maar goed  je krijgt er iets moois voor terug. Hij kan nu dingen pakken en in zijn mond stoppen en hij heeft zijn voetjes en handjes ontdekt.  Ieder kind is anders..... Heb ook al eens geprobeerd dit alleen met een speen op te lossen maar daar wil hij niks van hebben! Hij wil en zou eten hebben dus waarrom niet??

Ja idd zal wel wat lekker voor ons zijn maar ik denk dat het echt niet lang zal gaan duren. (3,5 jaar lijkt me wel een beetje lang hoop dat dat niet zo bij mij zal zijn)

Veel succes...

grt suuz mv joshua 8-2-7

Terug
Bovenaan