MOE!!! zo MOE....

hebben jullie ook het gevoel dat je jezelf moet vooruit slepen?
ik ben niet vooruit te branden...

heb dit weekend heel veel geslapen, dat kon ook omdat mijn oudste van 5 uit logeren was...
maar 's avonds om half 9 ben ik uitgeteld...
voel me soms net een bejaarde....

wil niet klagen, heb verder weinig klachten maar ben zo moe....

nee...............ben niet moe.....beetje lui dat wel!
en fijn dat mijn  kids lekker naar school zijn..kan ik beetje luieren op de bank..hahaha...erg hooooor

ik gaaaap wel heel veeel...staat lekker geinterresseerd..hihihi

Ik ben wel moe, maar dat komt bij mij vooral doordat ik ontzettend slecht slaap op het moment. Ik heb nu gewoon veel aan mijn hoofd, en ik denk dat het daar aan ligt.

Ik hoop wel dat ik snel weer beter ga slapen, want ik begin het nu echt te merken.

Ja hier nog een, ohh ik ben ook zo moe. Echt waar, ik race normaal door het huis (zeker met mijn kleine baby van 5 maanden) maar een was draaien voelt het zelfde als een marathon lopen...
Wil de hele tijd niks en voel me 100... vreselijk.. Gelukkig was ik de vorige x met 4 maanden wel een stukje fitter...!
Sterkte!!

hallo allemaal

heel herkenbaar ben ook niet vooruit te branden.heb net boven de slaapkamers schoongemaakt.heb 3 dagen nodig om bij te komen.hahaha.

slapen jullie ook zo slecht?
ik heb vanacht meer als een uur beneden gezeten met buikkrampen en misselijkheid.hoefde gelukkig niet over te geven.ben vandaag ook best misselijk met vlagen.ben ook aardig verkouden zal er dus wel mee te maken hebben.ga dadelijk als mijn dochter gaat slapen lekker op de bank een filmpje kijken.

groetjes esmeralda

Hmm.. ben helemaal niet moe. Weet het pas sinds gister en meteen een hele nacht niet geslapen. (max 3 uur). Zit nu thuis, maar ben nog steeds helemaal aan het hyperen!!
Zal wel een keertje instorten haha.. maar vanaf welke week werden jullie erg moe?

Ik ben ook erg moe maar geef er nu ook eerder aan toe. Met andere woorden ik spreek minder af en ik houd er rekening mee. Avondje voor mezelf met boekje in bad en op tijd naar bed. Heelrijk....

Bij mn vorige zwangerschap was ik in het begin ook megahyper (herkenbaar dus!!!) en had energie voor 10. Had echt zoiets van: moe, ik??? Maar na een week of 2 stortte ik in.... Moe moe en nog eens moe. Mn adbies dus: geniet van de energie die je nu heebt maar als het even wat minder wordt probeer goed naar je lijf te luisteren, er gebeurt zoveel daarbinnen de eerste maanden.

Geniet van jullie zwangerschappen!

hallo allemaal

Ik ben ook ontzettend moe ik heb een drukke zoon van bijna 2 die smiddags haast niet wil slapen na het eten neem ik een uurtje rust.

groetjes iris

Terug
Bovenaan