moe, zoooooooooooooo moe

Hoi,

Mijn mannetje doet het ontzettend goed, slaapt overdag goed, is gezellig als hij wakker is, huilt weinig, slaapt van 20:00 uur tot 08:00 uur door... Niks om over te klagen dus. Maar ondanks dat hij het zo goed doet, ben ik zooooooooooooooo moe!! Kheb nergens energie voor. Ik duik vroeg m'n bed in, slaap 's middags als het kan, maar ik blijf moe!! Ik heb al medicijnen voor bloedarmoede. Na mijn bevallen was mijn hb erg laag. De dokter verwachtte dat ik daardoor erg moe zou zijn: niet dus!! Ik kon de hele wereld aan. Nu is mijn hb inmiddels al bijna weer terug op het oude en nu ben ik wel zo moe! Is dit nog een nasleep van de bevalling? Hoort dit erbij? Herkennen jullie dit? Of heeft dit niks met de bevalling te maken en moet ik het ergens anders gaan zoeken? Oja... ik heb ook altijd last van hoofdpijn, geen barstende hoofdpijn, maar wel zeurende. Ik kan het nog net zonder paracetamol af, behalve 's avonds, dan begint het te bonken in het mijn hoofd... pfffffffffff!!!!! ik hoop dat dit snel overgaat.

grt jt

hoi,

ook ik ben best moe en dat terwijl mijn zoontje toen al een tijd doorsliep, mijn hb was goed en de dokter zei dat het waarschijnlijk van de veranderingen kwam. ook had ik gym na de bavalling, dat was zo'n pakket en daar bleken meerder mama's moe te zijn en de gymjuf zei dat dit normaal was na  3 maanden. ik denk dus dat het er allemaal bij hoort.

gr floor

Hej!!

Fijn dat je je kunt laten prikken, wel zo handig. Kijken ze ook naar je schildklier? Bij mij is die na onze tweede zoon nl ook getest vanwege de oververmoeidheid. Mijn HB was toen ook gelukkig weer goed. Schildklier trouwens ook, bloeddruk ook. Vraag er eens naar, je weet nooit. En anders kan Floradix je misschien een beetje helpen? Succes liefs Pippi

Heel herkenbaar hoor, bij mijn 1e kindje was ik ook echt doodmoe volgens mij heeft het wel een jaar geduurd voordat ik me weer een beetje fit voelde (en toen was ik weer zwanger!) Nu ben ik ook moe hoor om 21.00 is de koek echt op en ik ga gewoon maar door want als ik rust neem stort ik volgens mij helemaal in elkaar. Misschien is idd je HB te laag en Floradix is ook een goede tip want ik heb het geslikt tijdens de zwangerschap en ik voelde me wel degelijk fitter!

Suc6!

Groetjes,

Puk

Gisteren bij de dokter geweest....

M'n hb is nog steeds net zo laag als na de bevalling!!!!!!!!!

Dat verklaart een hele boel. De dokter vond het heel vreemd en wilde gelijk m'n bloed laten onderzoeken. 'Ben na m'n bevalling gelijk begonnen met het slikken van staalpillen. Na 2 maanden was het niet vooruit gegaan en kreeg ik andere pillen... en nu nog geen resultaat! Vandaar dat ik zo moe ben en veel hoofdpijn heb..... Khoop dat we snel weten wat er aan de hand is!

Terug
Bovenaan