Moe, zwak en misselijk sinds week 8/9

Hallo! Sinds gisterenmiddag voel ik me nog moeier dan ik al was en begint de misselijkheid uiteindelijk ook en dan gelijk bijna hele dag door. Niet heel erg, maar wel genoeg om me er ellendig van te voelen. Ook vreselijk opgeblazen en hoofdpijn. Ik voel me gewoon beroerd en ziek. Heb al covid sneltest gedaan voor zekerheid maar die was negatief gelukkig. Zijn er meer die zich zo beroerd voelen en dan ook pas vanaf week 8/9? Of zijn dit gewoon wat mindere dagen? Wel hele drukke week achter de rug met trouwen en mijn man verhuizen etc…Maar moet morgen weer gaan werken en heb nu zoiets van pfff weet ff niet hoe ik dat een hele dag volhoud!<br />
 
Heel gebruikelijk hier! Zeker na drukke dagen... weer een paar dagen rustig aan doen. Zwangerschap is echt iets waar ik rekening mee moet houden.
 
Dit zijn de symtomen van de zwangerschap. Ik had dit ook vanaf week 8. Je lichaam zal straks wennen aan hcc hormoon.
 
Herkenbaar, ik heb dit ook.
Maar vooral op de dagen dat ik dus vrij ben. Ik lig de hele dag op de bank, zou de hele dag wel kunnen slapen.
Ik heb op het werk juist geen last, pas daarna slaat de vermoeidheid weer toe maar dat mag.
 
Oww nou hopen dat het op mn werk beter gaat dan! De dag voor en van trouwen gingen ook prima, beter nog dan de weken ervoor. Misschien omdat je dan toch beetje op adrenaline gaat...
 
Terug
Bovenaan