Moe,zzzzzzzzzz

Hallo meiden,

Mijn naam is anies, ben 27 jaar en 25w2d zwanger van de tweede.Heb een zoontje van ruim vier en een half.We hebben 2 jaar op deze zwangerschap moeten wachten, en is gekomen via iui.Ben heel erg blij met deze zwangerschap, we weten dat we er nog een mannetje bijkrijgen, super leuk dus allemaal, maar...
ik slaap al weken niet meer dan max 3 uurtjes per nacht, ik ben zo op!Ik kan helemaal niet meer van het zwanger zijn genieten, en dit vind ik heel erg, vooral om dat dit kindje zooo welkom is!

Heb al allerlei dingen geprobeerd om te slapen:
-vroeg naar bed
-laat naar bed
-geen koffie/cola enz
-'s avonds minder tot niet drinken
-warme doche of bad voor het slapen
-een wandelingetje
-welterusten thee
wisselbaden voor onrustige benen
-creme voor onrustige benen
-met kussens overal slapen
-enz enz

Heb vannacht van 22.30 tot 0.15 geslapen, en daar na vanaf 5.30 tot 7.30.

Ook werk ik nog, niet zoveel hoor, maar toch.Mijn zoontje heeft natuurlijk vakantie, dus slapen 's middags wordt hem ook niet.Zelf hebbben we in juni een weekje vakantie gehad, en verder geen vakantie meer, achteraf balen, maar ja, is niet anders!

Heb vanmorgen huilend de huisarts opgbeld omdat ik vind dat het zo niet langer kan, ben voor mijn zoontje zo geen leuke moeder, en voor mijn vriend ook niet echt gezellig.
Heb straks een telefonische afspraak, hoop dat ie mij wat kan geven om toch eens ff bij te tanken 's nachts.Liever wil ik dit natuurlijk niet, maar zo is het geen doen.

Zijn er meer meiden met zulke slaapproblemen, en eventueel iets gebruiken om te slapemn???

Sorry voor mijn lange verhaal, moest het ff kwijt!!!ppfff

liefs anies

Hoi Anies,
Meid.. je zit er echt helemaal doorheen... ik zelf heb geen last van de dingen die je schrijft.
Heb nu wel een probleem hoe ik moet gaan liggen in mn bed maar jah... ben ook 33wkn zwanger dus die buik zit een beetje in de weg.

Maak je je misschien zorgen, loop je te piekeren.
Wat je zou kunnen doen is vragen aan je partner, aan je ouders of goede vrienden om een dagje op je zoontje te passen zodat jij even een dagje helemaal niets hoeft en moet.
Dan kan jij even bijtanken.

Hoop voor je dat je snel verlichting krijgt en dat de huisarts je wellicht zou kunnen adviseren.

Groetjes,
San

Hallo Anies ,

Wat vervelend dat je zo weinig slaapt , snap wel dat je er dan na een tijdje even helemaal doorheen zit.
Vraag eens aan de huisarts of je eventueel van A.Vogel Dormeasan. dit zou volgens de apotheker geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap.
Dit bevorderd de nachtrust en geeft een uitgerust gevoel..
Zou het gewoon eens navragen,
Ik hoop dat je gauw weer lekker door kan slapen!
Succes!!

Groetjes debbie

He Anies,

Heb je niet een massagetherapeut in de buurt die gespecialiceerd is in zwangerschapsmassage??? Dit werkt echt tegen al die dingen!!

Hoop dat je snel een oplossing vind, dit is zo ook niks!

Liefs Liv

Hoi Anies,

Ik heb ook een tijd heel slecht geslapen, kwam moeilijk in slaap en als ik dan weer wakker werd duurde het weer eeuwen voordat ik sliep.

Ik heb toen dormiplant van vsm gebruikt. De eerste nachten gewoon 2 en toen het wat beter ging alleen als ik wakker werd nog 1. Maar doordat ik niet meer doodop was sliep ik 's nachts ook beter.

Ik hoop dat je huisarts je kan helpen, en anders deze tip!

Slaap lekker!

Hoi Anies,

Oh wat herken ik dit.. Ik ben nu ruim 29 wkn zwanger en sinds 3 wkn slaap ik gemiddeld 4 uurtjes. Ik val pas rond half 2/ 2 uur in slaap tot ong 6 u als ik geluk heb. Ook ik heb alles al geprobeert. Ik zit soms s nachts huilend beneden, dan ben ik zoooo moe en wil zoooo graag slapen. Overdag ben ik niks waard en heb er nog 2 rondlopen van 8 en 6 jaar die nu vak hebben. Ik herken t goed!
Ook ik heb radeloos vandaag gebeld maar dan naar mn verloskundige. ik kreeg advies om morgenocht meteen huisarts te bellen en om lichte slapptabl te vragen(speciaal voor zwangeren) Dus dat ga ik morgen meteen doen. Ik hoop zo dat dat gaat werken!
Wat zei jouw huisarts vandaag? Hopelijk iets goeds!!!
Veel rust toegewenst!!!!! Zet 'm op!
Groetjes Ingrid.

Hi Anies,

Ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen. Zelf heb ik in mijn vorige zangerschap Temazepam 10 mg geslikt. Dit kon geen kwaad en zo sliep ik dan toch 4 uur achter elkaar (soms nog wel meer) en dan kan je er weer dagen tegen!

Succes.
Gr. Tamara.

Hoi,

Ook hier is het zeer herkenbaar.
Ik ben nu 30 weken zwanger van de derde.
Ik heb een zoon van 5 en een zoon van 2.
Waarom kun je niet s`middags even gaan liggen dan?
Je zoon kan zichzelf toch wel even vermaken?
Dat doet mijn oudste ook.
Ik ga elke middag tegelijk met mijn jongste een tukkie doen.
Mijn oudste gaat dan even computeren of televisie kijken.
Hij vind dit helemaal niet erg dat ik dat doe, want een ongezellige moeder is ook niet leuk.
Mijn oudste zegt zelf al, mama ga maar naar bed, want je bent moe, haha.
Ik vind het op deze manier goed vol te houden.
Zo heb ik het alle zwangerschappen tot nu toe gedaan.
Succes!

Terug
Bovenaan