Moe

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Soms word ik zo moe van mezelf.....
Sorry hoor dat ik het zo zeg.....
Kennen jullie dat niet, dat gevoel dat je gewoon even niet meer weet wat je met jezelf aan moet??

Gisteren begon het al.....alles wat vriendje lief zei, was verkeerd, alles wat ik zelf zei was verkeerd.....Dus om mezelf maar even voor te zijn, ben ik vroeg naar bed gegaan.

Gelukkig gaat het vandaag beter. Ben wel erg moe. Maar ja......daar valt mee te leven.
Of zou dat komen door de Clomid??
Nee toch??

Hoe is het verder hier??
Alle zwangeren gefeliciteerd!!!

Liefs Flower

Hoi Flower,

Verstandig van je om vroeg naar bed te gaan, als je je dag niet heb. Doe ik ook altijd. Als je zo moe ben, kijk of je iets kan gaan doen wat je heel leuk vind/ heel lang niet gedaan heb. Dat zijn vaak de dingen die je energie geven. Zorg maar goed voor jezelf !
Het beste hoor, gr Tanja

He Flower,

Ach ja, die rotdagen,... ik denk dat dat deels ook komt van de 'innerlijke' strijd die je moet leveren. daar word ik ook altijd zo moe van.
Vroeger (voor we begonnen aan onze pogingen...) was ik altijd de 'laatslaper', dat zit in mijn genen, ik kan laat gaan slapen en vroeg opstaan....
Maar dat is al een hele tijd geleden. En mijn vriend vond dat in het begin ook maar wat raar, en dacht zelfs dat ik ziek was. Niet dus, ik ben gewoon geestelijk sneller moe, denk ik...

Wij zitten nu op dag 11 van de 35, dus nog een weekje vrijen omdat we er zin in hebben en daarna omdat we er zin in hebben en omdat het 'nodig' is...

Met de eerste drie weken kan ik altijd goed leven, de andere 2 is andere koek.

Vorige vrijdag is mijn beste vriendin bevallen van haat 2de kindje, en gisteren mijn jongste nichtje (25) van haar eerste... en OEF! ik vond het leuk voor hen en had niets jaloers of teleurgestelds in me... na een jaar proberen valt dit dus nog goed mee, chance...

Zo Flower,
Ons op de hoogte blijven houden, he...

PS: Kan het zijn dat jij ook op een ander forum zit?

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan