Moe

A

Anoniem

Guest
Zo, ik kan denk ik nog een maand extra wachten ha ha
Ik word er zo moedeloos van. In ieder geval, hier komt mijn geklaag even: Gisteren en eergisteren zou ik mijn ei gehad moeten hebben (wat ik me afvraag hoor, maargoed) Vanaf donderdag iedere dag geklust en gisteren ook nog. Gisteravond was ik pas laat thuis omdat ik cursus had. Gisteren laat bij mijn paard vandaan.
Ik was zo moe, dat ik vast op bed ging rond een uurtje of 11. Ik zei nog tegen mijn mannetje, maak je me wakker om straks even lekker te knuffelen? Ja, doe ik lieverd zegt ie.
Nou ik werd vanmorgen wakker van de wekker, maar niet van hem.
Snik snik … … Hopelijk zaten er maandag sterke zaadjes bij.
We zullen zien. Ohhhhh het is toch wat?

Liefs Yvette

Pepe, hou je het nog vol? ha ha

Het is nog mogelijk denk ik hoor meid!

Ik duim er alleszins voor!

Groeten,
Lea

ja hoor zal wel moeten volhouden,ik heb nog 7 dagen te gaan.dus we klussen maar zachtjes door hihihiihihi.en heel veel suc6 met de zaadjes.knuffies pepe

Hé Yvette

ik herken het hoor, maar dan net andersom...ik wil mijn ventje dan laten slapen omdat hij ook weer heel vroeg op moet en ik er géén druk op wil leggen omdat ik dacht dat dat juist niet zou werken...maarrrr mag ik niet meer doen van hem hahaha moet hem wakker maken anders kan het nog wel een half jaar duren en dat wil die niet....de schat :)
dusseee volgende maand doe ik dat ook want afgelopen maand heb ik um laten slapen en hebben we dag 12 geklust en dag 15 en dag 17 ofzo, ik weet het onderhand niet meer, ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad, want vorige maand zat ik op 32 dagen dus tjaaa zou kunnen rond dag 16 natuurlijk deze maand en dan zitten we aardig in de buurt maarja...ut blijft stressen en afwachten hé en ook al reken je nog je hele cyclus uit en klus je elke dag dan nog kan het niet raak zijn dus eigenlijk moeten we proberen om zo vaak mogelijk te klussen en er van te genieten en dan maar aan het einde van de maand afwachten maarja, ook dat is makkelijker gezegd dan gedaan....snap dat je er van moet snikken...doe ik ook vaak zat hoor!!!!!!!!!
Moed niet opgeven, komt een keer goed alleen niet zo snel als we zouden willen :(

Liefs Kaa

Terug
Bovenaan