moe

Hoi allemaal,
Dit is niet meer normaal zeg! Mijn hart gaat tekeer alsof ik weet ik niet wat gedaan heb! Ik ben moe. Dus niet geestelijk moe maar echt lichamelijk moe, tel daarbij ook nog de vlagen van misselijkheid bij op en ja hoor; ik ben dus niet lekker. Wie heeft die snelle hartslag ook en bedoelen ze daarmee ook altijd die vermoeidheid?? Groetjes Maartje
 
Hai Maartje,
Ik heb ook last van beide klachten, ik slaap elke middag na de lunch zeker een uur, terwijl ik 'snachts ook gewoon m'n 8 à 9 uur slaap. Geestelijk wil ik inderdaad van alles, maar m'n lichaam werkt niet echt mee. ook die hartkloppingen heb ik, als of ik even 4X de trap op en af ben gerend, terwijl ik alleen even een kussen voor op m'n tuinstoel heb gepakt! Niet normaal meer. Wat betreft m'n misselijkheid, daar is op dit moment geen pijl op te trekken, zo heb ik een dag nergens last van en zo loop ik weer een hele dag misselijk te zijn en moet af en toe zelfs rennen naar het toilet.
Je moet er toch niet aan denken dat dit alles de rest van je zwangerschap aanhoud!
Succes, het schijnt echt allemaal beter te worden na een tijdje.
 
hoi maartje
ik heb ook zo'n snelle hartslag. nou had ik dat altijd wel, maar nu is ie heel snel. ik maakte me er ook altijd zorgen over. heb hem net nog geteld hij is 97, in rust...
ik ben echt zo'n hartslag freak, kan de hele dag wel meten, maar daar maak je jezelf gek mee. ik probeer het maar te accepteren.
groetjes van sandy

 
Hoi Maartje,

Voor wat het voor je kan betekenen. De meeste dames hebben na een dikke drie maanden ineens veel minder klachten. Het is ook mijn ervaring. Ja gaat dan echt genieten en hebt energie voor twee.
In eerste instantie had ik zoiets van hoe kan ik nu genieten van de zwangerschap. Maar dat kan ook bijna niet want alles zit je tegen. Het hoort er toch allemaal bij. Dat genieten komt vanzelf. Blijf rustig en zit die tijd uit. Zorg goed voor jezelf en laat je man/vriend je maar eens extra verwennen. Succes!

Groeten Annelies!
 
Hoi
ja hetzelfde dus ook, ontzettend moe en vreselijk misseljk de hele dag door.Ik heb van mijn huisarts emesafene gekregen dat moest helpen tegen de misselijkheid, en dat dat het ook wel een beetje , maar ik krijg er vooral meer energie van, en ik ga er meer van eten...misschien helpt het jou
 
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik doe maar rustig aan de aankomende weekjes en dan een rustige periode. Alles op zijn tijd zullen we maar zeggen. Doei Maartje
 
Hoi Maartje,
Hoelang ben je nu zwanger? Als het helemaal goed is nemen de klachten echt af na de eerste 3 maanden. Bij mij is dat echter niet het geval. Ik heb altijd overal last van Dus ook dit kan niet missen. Ben nu 18 weken en vanaf week 5 niet vooruit te branden. Hierdoor werk ik nu maar 4 uur per dag en ook dan kom ik afgedraaid thuis. Ondanks deze klachten probeer ik sinds deze week wel een beetje te genieten van de zwangerschap want het is zo bijzonder en ook zo voorbij.
sterkte met de vermoeidheid. geef je er maar lekker aan toe en neem zo nu en dan wat extra rust.
groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan