moe

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik ben nu bijna 10 wk zwanger en ik ben zo moe en ook nog wel wat missleijk vooral sávonds ik hoop dat het toch echt snel over is hoor heb er nog een rond lopen en ik vind het zo niet zo leuk. wie zijn er nog meer zo moe?gr wendy

Hoi!

Moe zijn hoort er echt bij hoor! Ik heb er tot een week of 18 flink last van gehad. Gewoon aan toe geven en ff vaker een dutje doen. Het is voor een goed doel. Je hormonen doen in elk geval goed zijn werk!

hoi

ja ik weet het ook eigenlijk wel omdat dit mijn tweede kindje word maar moest het gewoon effe kwijt voelde me zo lam lendig,heb ook ontzettende   vreetbuien jullie ook echt niet normaal.gr wendy

Hoi Wendy,

het wordt echt minder. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en ik ben minder moe. In het begin sliep ik 7 dagen per week wel twee keer. Nu eens in de 3 dagen.
Die vreetbuien heb ik ook, maar dan wel in de vorm van fruit. Ik ben verslaafd aan sinaasappels. Lig ik 's avonds in bed, ben ik misselijk van de honger, eet ik wat ben ik misselijk van het eten.
We nemen de kwaaltjes maar voor lief, je krijgt er het mooiste voor terug wat er bestaat.

Groetjes van Miranda zwanger van tweede en derde spruit.

hoi

oja wel het is voor een goed doel he maar jij bent zwanger van een tweedling?hoe oud is uw eerste kindje?mijn dochter is nu 18 mnd ze is gelukkig wel lief en slaapt nog tussen de middag dus als ik niet hoef te werken kan ik dan ook nog dutten,ach ja en dik worden we toch wel dus probeer toch wel gezond te snacken maar dat lukt niet altijd ,vooral nu niet met dit weer lekker cornetto ijsjes hmmmmmmm.gr wendy

Terug
Bovenaan