moe???????????????

A

Anoniem

Guest
hoi dames]

ben echt al een paar dagen zo moe dat ik echt het idee heb dat ik zo in slaap kan vallen,ben 12 wk en dit is ook normaal volgens mij maar echt vind het zo vervelend heb er nog 1 rond lopen die lekker actief is en zo.wie zijn er nog meer zo moe de laatste dagen??????? gr wendy

Hi,

Heeeeeel herkenbaar en normaal! Heb de afgelopen twee dagen ook 's middags een paar uur liggen slapen en werd een paar uur later weer moe. Proberen zoveel mogelijk rust te nemen is beste..

groetjes,

Danielle, 12 weken zwanger, 1ste kindje

Goedemorgen mama's

Nou uhmm ik herken dit probleem ..Ik lig als het kan heeeel de dag te pitten ben nu 11 weken en 1 dag zwanger en ben ook zoooooooo moeeeeeeeeeeeeeeee  is nie echt leuk ..je wilt ook graag leuke dingen doen ..
Maaar dat lukt dan niet omdat je het liefst wil slapen nou werk ik parttime en ben ik elke dag om half 3 thuis en slaap ik tot 5 uur half 6 en dan ga ik weer om 9 uur a half 10 naar bed kan je nagaan hoe moe ik ben ..

Is heeel normaal maar zal snel voorbij zijn ...hebben jullie trouwens al een buikie?

Groetjes

Hoi Wendolientje,

Ook ik herken de vermoeidheid...

Ik heb het tot week 13 a 14 gehad daarna voelde ik dat de energie terug kwam...maar ik ben inmiddels 26 weken en ik ben weer heel erg moe!!!!
Hopelijk gaat het snel over want ik heb ook een mannetje lopen vasn 2,5 jaar dus die vraagt om energie..

Ik zet me er echt toe om dingen te ondernemen...en zorg ervoor dat me zoontje om een uur of 2 ook moe is zodat we samen kunnen gaan slapen...dat helpt me door de avond zodat als me vriend thuis komt dat ik niet gelijk in slaap val...

SUc6 Meta

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken zwanger en ben ook helemaal kapot op! Ik heb nog een zoontje van bijna 5 rondlopen die gaat echt niet meer slapen 's middags!!Hij heeft de komende 2 weken pinkstervakantie dus echt tijd voor rust is er niet.
Tot nu toe geniet ik niet echt van mijn zwangerschap, moet erg wennen aan de 'nieuwe ik' en ben erg veel heel onrustig. Kennen jullie dat??
Veel succes allemaal met de vermoeidheid, we doen het voor een goed doel, he?

Gr. Deetje

Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger en ben ook snel moe.
Afgelopen week ook nog ziek geweest dus toen was ik helemaal niet vooruit te branden.
Ik luister gewoon lekker naar mijn lichaam en als ik moe ben ga ik lekker ff op bed of op de bank liggen.
Vind die kleine en mezelf nu gewoon het belangrijkste !!!

Gr. Cora

hetzelfde hier. 8 weken zwanger en geen puf. ik ga vaak om half 9 naar bed en slaap dan tot de volgende dag half 8 (als ik laat kan beginnen op mijn werk). en verder doe ik gewoon rustig aan en geef ik wel toe aan de vermoeidheid. het schijnt ernu eenmaal bij te horen.

Hoi,

ook ik ben erg moe. Ben nu 14 weken zanger en eerste 11 weken nergens last van gehad. Ik dacht: dat gaat lekker makkelijk! Maar helaas, nu ook erg moe, als ik achter de computer zit te werken heb ik soms het gevoel bijna in slaap te vallen...

Nou ja maar lekker rustig aan doen denk ik. Groetjes, Paulien

Terug
Bovenaan