moe!!!!

A

Anoniem

Guest
Even klagen hoor meiden: ben zo moe!!!!!!!
Ilyas en z'n broer zijn al 3 nachten aan het spoken. Ilyas is constant wakker, beetje huilen, ik mijn bed weer uit, speentje erin, slaapt ie weer verder.Gisteren na er ongeveer al 8 keer te zijn uitgeweest, heb ik hem om 3 uur maar een fles gegeven. En daarna sliep ie lekker verder.... zou ie honger hebben???
En zijn broer slaapt ook al zo onrustig de afgelopen nachten. veel piepen, niet echt huilen, maar wel bijna.
Boehoe en nu moet ik werken.... zucht.....

ben benieuwd waar ze last van hebben. Honger? (mijn oudste eet nl slecht de laatste paar dagen)? Verkouden? Tadjes (bij Ilyas???).

Hoop in elk geval dat het gauw over is!

Groetjes,
Mienetje

vervelend die onderbroken nachten
noa heeft er ook af en toe last van
ik denk dat het bij noa nachtmerries zijn en eenkennigheid

gelukkig gaat het ook weer over

veel succes met werken

succes!

Hier is de oudste ook elke nacht aan het feestvieren op het moment. Indy van 8,5 maand slaapt door, die word nooit 's nachts wakker maar Luna is bezig met haar laatste kiezen en giert de hele buurt bij elkaar. Zij eet dus ook bizar slecht op het moment (en ze eet al zo weinig). Scheelt voor hun 16e zal het wel over zijn haha.
Als ik tips had zou ik nu zelf ook niet zitten te gapen vrees ik, dus wens je vooral sterkte

naar he die slapeloze nachten!! Ik weet precies hoe je je voelt!! Sarah wil sinds 5 weken ook weer 1-2 keer per nacht drinken... Ik heb al een paar keer geprobeert haar te laten liggen, maar dan valt ze niet weer in slaap, terwijl ze als ze even gedronken heeft zo weer vertrokken is. Vervelend is het wel, je komt niet aan je rust toe... En toch als ik dat lachende koppie zie, ben ik weer helemaal verliefd!! Nu ja ik hoop dat het weer een keertje overgaat!! Sterkte vandaag met werken!!

Groetjes van Liset

Onze knul heeft de waterpokken, en 's nachts schreeuwt en gilt hij in zijn slaap. En zijn kleine zusje wordt daar wakker van, maar ligt gewoon met grote ogen rond te kijken.

Maar ik ben nu ook helemaal moe, ben er vannacht zo'n 5 keer uitgeweest. Even een aai overhet bolletje en het is weer een uurtje rustig.

Dus ik leef helemaal met je mee.

pfffffffff hier is het ook sinds het weekend feest ook veel huilen en niet willen slapen!!
Er zit een tandje in de weg denk ik !!!
Hoe herken je zo iets eigenlijk, dit zijn haar symptomen, heel hard huilen erg kwijlen overal op sabbelen met tongetje door mondje gaan, behoorlijke poepluiers!
En ik geef haar ook een beetje fles hoorals ze dan weer een paar uurtjes slaap vindt ik het best!!!
Denk maar zo is weer een fase, maar wel vermoeiend ben blij dat ik nunog niet hoef te werken, pf helemaal zwaar!!!
Succes allemaal!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan