moe..

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Nou nou wat een nacht zeg!!! Heb geloof ik 2 uur geslapen en zit nu op mijn werk met een erg moe gevoel in mijn lijf.

Ik had het al een paar keer gelezen hier op het forum en nu heb ik hetzelfde. Jennifer heeft zo'n beetje de hele nacht gehuild. Het begon uiteraard toen wij zelf naar bed gingen... Toen moest ze zo huilen dat ze rechtop in haar bed stond. En als ik haar oppakte stopte ze met huilen.. In een uur tijd moest ik er wel 6 keer uit. Je weet wel telkens stil als je haar oppakt ff knuffelen en terug leggen. Dat ging prima, maar na 10 minuten was het weer brullen...
Ik trek dat echt niet hoor, kan  zowie zo al niet tegen  huilen!!

Om half 1 heb ik Jennifer mee in bed genomen... Dat betekent eigelijk niet slapen maar ja de hele tijd uit bed stappen is nog veel vermoeiender!!!!

Ze was ook flink aan het hoesten en had een kleine verhoging 37,6. Dus eerst een zetpil gegeven en hoestdrank.

Maar wat ik zo raar vindt. Als ze dus weer wakker werd, moest ze huilen en haar armen strekte ze zich naar mijn uit en kroop helemaal in mijn nek!!
Dus is het dan echt pijn???????????????????

Voor degene die dit al hebben meegemaakt:
Wat hebben jullie gedaan en hoe lang duurt het.

Vanochtend had ze geen koorst meer en was gewoon weeer gezelli (in tegenstelling tot ik...chaggie!!!!)

Gisternacht was ze ook errug onrustig en zijn we er ook zeker 5 keer uitgeweest.

HELP!!!!

gr. Ilone

He meid,

wat een ellende zeg! Een slechte nachtrust is iets wat je echt niet kan gebruiken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet veel ervaring mee heb en niet de gouden tip voor je hebt.  Ik hoop van harte voor je dat de komende nacht jullie een goede nachtrust is gegund want dat wil ook zeggen dat het met de kleine beter / goed gaat

succes!
Achnita

Hoi ilone,

Wat ontzettend vervelend zeg. Het kan je echt opbreken he. Met Marissa hebben we het nu een paar keer gehad dat ze 's nachts echt pijn had. Ik ben dan 's ochtends naar de dokter gegaan om even te laten kijken of het geen oorontsteking is. 2 van de 3 keer was het inderdaad een oorontsteking en dat doet ze gewoon heel erg pijn. Marissa huilt nooit voor niets zo lang dus wij laten het altijd even nakijken. Ik hoop dat je kleintje zich snel beter voelt

groetjes Linda

Hoi Ilone,

Als ze bij jullie in bed ligt en ze gaat niet huilen dan is het volgens mij geen oorontsteking. Het zou aandacht kunnen zijn (Feline heeft dit zowat 4 weken gehad) en wij hebben haar gewoon laten huilen, want we waren het allebei op een moment echt zat.
Wel gingen we altijd even kijken en werd ze stil, dus dan is er geen nare droom geweest of zo. Het schijnt een fase te zijn waarin je ze uitproberen. Ik zou zeggen dat als je kan uitsluiten dat ze niets heeft en je de luier hebt verschoond en drinken hebt gegeven je haar gewoon kan laten huilen.
Het klinkt hard en het ging me aan mijn hart, maar het gaat nu met Feline weer helemaal goed met slapen.
Sorry voor het hele verhaal (zal wel heel warrig staan hahaha) maar misschien heb je er wat aan.

groetjes Maris

Daar kun je inderdaad heel moe van worden. Ik lees dat je kindje wel wat verhoging had. Dan kan ik er beter tegen en vertroetel ik mijn meisje. Je weet dan dat het komt doordat ze niet helemaal fit is. Maar een hele nacht spoken, daar kun je heel moe van worden.
Ik hoop dat snel beter met je kindje gaat.

Groetjes Babybelle

Helaas ben ik ook een van de moeders die dit vorige week mee heeft gemaakt. Maaike had ook zonder aanwijsbare oorzaak ineens twee dagen verhoging en heeft wel een week lang 's nachts lopen spoken. Steeds even huilen en niet lang maar wel meerdere keren op een dag.

Ik weet niet wat het is geweest. Ze had verder niet echt iets behalve nog steeds twee doorkomende tandjes. Dus wij verwachten dat ze daar wat last van heeft gehad.
Na een week wat het ineens over en nu slaapt ze weer als vanouds.

Groetjes
Inge

UPDATE:

Best wel redelijk geslapen vannacht. Gelukkig maar 1x strijd gehad om 03.00 uur, want toen wilde Jennifer niet meer slapen en alleen maar opgetild worden. Ik heb volgehouden en rustig tegen haar gezegd dat het nog veel te vroeg was. Na een paar minuten ging ze gelukkig weer slapen.
Om 05.45 was het dan echt over en hebben we haar in bed genomen. Ze heeft weer koorts en omdat mijn man ook niet zo lekker is hebben we besloten dat hij vandaag thuis blijft. Anders moest Jennifer vandaag naar het kdv...

Heb net in mijn koffie-pauze (was 10 min. te laat doordat ik onderweg een bekeuring kreeg voor te hard rijden, reed 35 waar je 30 mag!!), hoestdrank, zetpil, sapjes en hoestsnoepjes gekocht en weer afgeleverd bij mij 2 zielige schatjes.

Jennifer moest (weer) echt heel hard huilen toen ik weer weg ging... hartverscheurend! Vanochtend ook al...snik snik...

Nu maar weer de aandacht bij mijn werk houden....
gr. Ilone

Terug
Bovenaan