Moe!!!!

Vreselijk, wat erg, ik kan mn ogen niet meer openhouden.

Ik ben nu ruim 8 weken, en het begint er nu toch wel erg opvallend in te hakken. 's Ochtends gaat het nog wel, maar rond de middag...GAAAAAAP!!! Ik ben vanmiddag van ellende maar even samen met de 2 jongsten naar bed gegaan. Ben 3 uur onder zeil geweest. En eigenlijk nog steeds niet wakker. Hebben jullie daar ook zo'n moeite mee???
Hier weet niemand het verder nog dat ik zwanger ben, maar zo gaat het wel opvallen! Normaal gesproken ben ik niet te stuiten, altijd bezig, maar nu ga ik het liefst direct mn bed weer in..

Pfff, hopelijk is dit van korte duur. Er komt gewoon niets uit mijn handen! Ben toch wel blij dan dat ik niet buitenshuis werk. Mijn man werkt bovendien vanuit huis, dus ik kan me het permiteren, maar met nog een stapel kids in huis eigenlijk ook niet.

Maar goed, het hoort erbij. Verder heb niet zoveel kwaaltjes, gelukkig. Hoe gaat het verder met iedereen?

Gr. Alvira

Ben wel moe, maar vooral heeeeeel erg misselijk. De hele dag door!
Herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Heb toen wel periodes gehad waarin misselijk was, maar dat ging altijd weg als ik wat at. Nu niet helaas.
Voel me eigenlijk gewoon heel ellendig, alsof ik een zware griep te pakken heb...
Sjongejonge, hebben we hier nou zo ons best voor gedaan...
Ach, tis voor een goed doel!

Hier nog een die erg moe is!
Kan ook de hele dag door wel in bed liggen!
's Ochtends kom ik er zo moeilijk uit! Niet te geloven!
Zondag gewoon ook nog even een middagdutje gedaan!
En vanavond ga ik lekker op tijd naar bed!
Ben de hele dag alleen maar aan het gapen!

Morgen weer op tijd er uit, want ik ga bloed laten prikken!

Nou, succes!

Liefs

Zoo herkenbaar. Ik word moe wakker en ga moe naar bed. Op mijn werk val ik bijna in slaap en ik heb enorme wallen onder mijn ogen. Ik had het de vorige keer ook en toen ging het met 3 maanden over. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Terug
Bovenaan