Moe

Hallo,

Zijn er meer meiden die zo vreselijk moe zijn? Ik kan de hele dag wel slapen (en janken). Eerst dacht ik dat ik misschien bloedarmoede had maar dat heb ik afgelopen vrijdag laten testen en mijn HB was 7.8 en dat is prima. Ik wil eigelijk niet klagen omdat ik hiervoor een MK heb gehad maar deze zwangerschap valt me toch wel een beetje zwaar.

Petra (9w6d & moeder van 3 kinderen)

nou klagen doe je toch niet??? enne ook dat is af en toe lekker hoor!! haha!!
maar ik heb er ook last van! , ja het schijnt erbij te horen, maar als het goed is gaat dat over een paar weekjes weer over ( mochten we alle bladen geloven)

ook ik had bij mij 1e zwangerschap nergens van maar nu?? nou ben moe misselijk, huilerig en mijn bekken ga ik nu al voelen en ben pas 8w en 2dg.

maar ja, gelukkig ben ik voor de rest heel erg blij met de zwangerschap,en het komt allemaal wel weer goed!! succes!! dikke kus loreane

Hoi Hoi,

Ik ben ook erg moe hoor. Kan de hele dag wel slapen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik daar geen last van, wel was ik toen erg ziek. Ze zeggen dat het over gaat en dat je eraan toe moet geven. Is natuurlijk wel moeilijker als je 3kids heb rond lopen, maar probeer wat rustiger aan te doen. Ga af en toe ff een uurtje liggen, bij mij helpt het goed.

Liefs Patries
9wk

Ik ben ook heel moe maar dan is ook echt het enige kwaaltje wat ik heb,dus tja...
heb zo mijn echo ben zo zenuwachtig....

maar die moeheid gewoon aan toegeven.

Liefs, Nice

Ben ook steeds erg moe. Maar bij mij is dat ook zo'n beetje het enige waar ik last van heb, dus valt het nog mee.
Zolang ik bezig ben, valt het meestal wel mee trouwens. Maar zodra ik ga zitten of even rustig aan doe, val ik bijna om van de slaap. Mijn weekenden breng ik momenteel meer slapend dan wakker door.

Liefs, Miep

Hoi meiden,

Hier precies zo hoor! Ben nu 10 weken zwanger, maar het lijkt bijna alleen maar erger te worden. Ben gister om 9 uur gaan slapen, was vanmorgen vrij dus heb tot 10 uur uitgeslapen en nu (na een half dagje werken nota bene) ben ik alweer helemaal doodop. Had niet eens meer energie om boodschappen te gaan doen!

Ach ja, gelukkig heb ik verder ook niet veel last van kwaaltjes, alleen vaak last van m'n darmen. Deze waren altijd al gevoelig, dus vind het niet zo gek dat ze nu extra heftig reageren tijdens mijn zwangerschap.

Liefs, 10e

Hoi Meiden

Ik was vooral in het begin erg moe. In week 7 en 8 viel het eigenlijk wel mee.... Dacht ook toen dat ik er al overheen was. Helaas....
Ik ben weer terug bij af. Ben gister om 8 uur naar bed gegaan en vanochtend ging de wekker om 6.30 uur. Ik was nog steeds moe.
Komt wel goed, daar ga ik vanuit!

Sterkte meiden.

Liefs Nienke

Terug
Bovenaan