MOE

Ik wilde heel fanatiek op jullie berichtjes reageren, maar ik ben zo moe....

Feline slaapt nu al een week of 6 slecht. Met een keer 5 dagen goed. Dus ik ben verrot...

Ga snel weer meer reageren.

groetjes Maris

joh dat komt wel weer... balen dat je zo moe bent! Ik ken de gebroken nachten nog niet zo, mijn stiefzoon is alweer 9 en een goede slaper, dus ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren... Ik slaap nu nog als een roos, ben nog elke dag blij met mijn waterbedje, waarop ik zelfs nog steeds op mijn buik kan slapen, al is t niet zo lang meer,  maar ondanks dat toch flink moe hoor...

ik wens je een paar goede rustige doorslaapnachten toe!!

lfs Mick

Balen zeg...Ik ben ook erg moe dankzij een lekkere nacht (maar daar had Joris niets mee te maken).
Al geprobeerd om tussen de middag minder te laten slapen? Of een papfles voor het slapengaan? Hier werkt dat laatste prima!

Groetjes

Hoi maris,

Balen dat je zo moe bent. Nou doe het maar lekker rustig aan. we zien je wel weer verschijnen op het forum.

Moet zelf ook eerlijk zeggen dat ik heel erg moe ben.
Terwijl mijn dochter toch lekker doorslaapt de nachten. Komt vast wel een tijd dat we minder moe zijn.

Gr. Corrie

Ik ben nog wel moe, maar afgelopen nacht heeft Feline weer eens doorgeslapen! Alleen heeft ze wel 39 graden, dus ik denk dat er al weken iets aan zit te komen of zo.

groetjes Maris

Nou ik voel met je mee. Ook al slaapt Thom goed, ik blijf maar moe. Met werk, sociale verplichtingen, een gezellig drukke peuter(puber) en een zwangerschap ook niet zo gek natuurlijk, maar toch  wordt ik  soms moe van mezelf ;-)
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan