moe!

Hoi hoi,
Ik ben toch al een paar dagen zoooo moe ik sta op en dan een uur of twee daarna vallen mijn ogen bijna dicht,Ik heb een te lage bloeddruk maar die heb ik wel vaker gehad maar heb me echt nog nooit zo rot moe gevoeld als nu, ik heb nog twee kindjes dus ik kan me niet de hele tijd er aan toe te geven om even te slapen dus ik zie echt dubbel van moe heid.
Zijn er meer meiden hier met dit probleem of weten jullie mischien een oplossing want ik wil hier zo snel mogelijk echt van af ben zelfs te moe om te gaan koken en dat moet toch echt gebeuren.
Help help help!
Groetjesss dessie

je zou je hb eens kunnen laten checken. Als die te laag is, wordt je ook heel erg moe. Even een prikje in je vinger, en je weet de uitslag direct. Kan vaak gewoon bij de ha.

Ik zou het verder anders ook niet weten.....

Pauline

Hier ook een mama die al maanden moe is. Er komt gewoon geen einde aan.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Heb ook al 2 rondlopen en dat maakt het niet makkelijker. Ik heb mijn hb al laten testen en die was goed. Ik slik iedere dag Gravitamon en nog steeds voel ik me zo belabberd. Ik heb ook geen oplossing voor jou helaas. Goed advies van mijn voorganger  om je hb een keer te laten testen, verder hopen dat het gauw over gaat. Sterkte.

Grt Jacy

Hallo allemaal,

hier ook zo'n enorme moeheid. onlangs is mijn HB nog getest en deze was perfect. misschien dat het bij mij komt door een zware hartoperatie welke ik een 7 mnd terug heb gehad. Misschien toch iets te snel gegaan allemaal.

maarja heb het graag over voor ons kleine wonder. enne ik ga ma even naar de HA om te kijken of er misschien toch iets loos is, je weet immers nooit.

succes allemaal.

Liefs Sylvia
20wk4dg

Hoi hoi,

Hier een ook een echte! ik het dan ook het vermoeidheid syndroom maar probeer eens heel veel eiwitten te eten die heb je in je zwangerschap extra nodig.
Zitten in kwark en melkproducten, vlees/vis en eieren. Mij helpt het o.a.

Verder   vitamine B12.

Succes|!!!

Esther

Hoi hoi,
Nou mijn hb was goed maar ik heb wel een aantal tips mee gekregen van de vlos.
Omdat mijn bloeddruk vrij laag is wat meer zout eten dus ben al twee dagen flink aan de zonnepitten hahaahaha en die zijn nog lekker ook!!!
Ook heb ik sinds ik zwanger ben dorst dorst dorst en dat heb ik eerder in mijn zwangerschap gehad, maar nu vooral in de avond dronk ik zo een pak van die 50/50 drank op, jaaa dan vliegt mijn suikerspiegel dus ook flink omhoog en savonds had ik dus ook meer energie.
Nu probeer ik dus alleen nog water te drinken en de hele dag door kleine beetjes eten dat deed ik ook niet ik at flinke borden avond eten en veel brood tussen de middag.
Nu hopen dat het beter gaat.
Groetjess dessie

hallo allemaal mamas die moe zijn ik kan ieder moment van de dag in slaap vallen ik ban sinds de geboorte van mijn zoontje in november niet meer de oude geworden ik heb bloed laten controleren maar dat was in orde ik slaap best goed maar als ik moet opstaan denk ik niet nu ik ben zo moe dat in de auto met rijden ik gewoon dreig in slaap te vallen nou hoorde ik dat ik magnesium moet slikken hooeft iemand dat al eens geproebeerd ik ken het produkt niet

Terug
Bovenaan