Moe?

Hallo dames,

ik schrijf niet zo vaak mee (eigenlijk nooit), maar lees wel mee.
ik ben constant zo vreselijk moe, ben nu 18.4 dagen, dus het zou nu beter moeten worden.
Heb hier m'n hele zwangerschap al last van. Werk drie dagen in de week. Ben heel lang in de ziektewet geweest ivm braken, misselijkheid en vermoeidheid, nu net weer 3 dagen per week aan het werk. Maar ik ben zo vreselijk moe. Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb al een dochter, dus kan overdag ook niet zomaar gaan slapen. Lig 's avonds rond half 10 al in bed. Ik weet dat het erbij hoort.
Maar zijn er meer meiden die hier last van hebben?

Jep, ik ben nu 24 weken en nog steeds heel erg moe, veel slapen, maar eigenlijk helpt dat ook niet echt.

Ik ben bang dat het niet over gaat bij mezelf.

Ik hoop voor jou dat het binnenkort beter wordt, rond de vier maanden zeggen ze inderdaad dat je je beter zou moeten voelen.

hier ook nog steeds ontzettend moe! ben nu 18w4d zwanger.
Naar mijn idee word het ook alleen maar erger.
Zit eraan te denken om bloed te prikken, misschien bloedarmoede of is het ijzer te laag??
Misschien heb je hier ook last van, zal gewoon even de huisarts bellen.
Succes ermee!
He zie net dat we allebei even lang zwanger zijn! grappig!

Groetjes Mirjam

Hallo,

Ik ben 18w3d zwanger en ook heel erg moe!! En nog steeds misselijk, ik geef niet meer heel de dag over maar nog wel elke morgen...
Slaap ook iedere da rond 10uur en soms zelfs 'smiddags nog een uurtje maar blijf zo moe!! Hoop ook zo dat het nog over gaat!!

Groetjes Liv

Hai,
Ja ook ik 19w4dagen ben erg moe. Werk ook maar 3 dagen en kan 'smorgens echt mijn bed niet uit komen en dan stort ik begin van de middag alweer lekker in. Ben niet zo'n overdag slaper maar heb het echt nodig. Krijg wel steeds te horen dat het erbij hoort dat je zwangerschap erg veel vraagt van je lichaam. De adviezen die ik krijg zijn je vitamines aanvullen en op tijd je rust nemen. Succes!
Groetjes Susan

Hey...

Hier nog zo'n vermoeide (18.5).
Ik weet waar bij mij de oorzaak ligt. Ik heb een chronisch slaapprobleem en dat is met de zwangerschap veel erger geworden. Verder heb ik altijd een relatief lage bloeddruk en een laag ijzer, daar slik ik heel de zwangerschap al tabletten voor en zal dat ook moeten blijven doen.

Bij mij weet ik dat het niet overgaat. In mijn vorige zwangerschap heb ik daar heel erg problemen mee gehad, raakte tegen het depressieve aan. Ik heb toen regelmatig slaaptabletten geslikt (en doe dat nu met deze zwangerschap incidenteel). Nu kan ik er veel beter mee omgaan, probeer mijn energie ook beter te verdelen en probeer ook te slapen als de kleine uk hier slaapt.

Twijfel je, laat dan even je ijzer en bloeddruk controleren bij de ha. Dan weet je in ieder geval of er een medische achtergrond de oorzaak is.

Gr. Tamara.

blij te lezen dat er meerder zijn die er last van hebben! Ik probeer ook zo veel mogelijk m'n rust te nemen, fruit eten, toch wat bewegen ed. Maar dat lukt niet altijd.

Nou, we hopen dat het nog een keer beter gaat worden!! Slik zelfs al floradix en heb al ros vice ferro in de koelkast staan....

Meiden, we duimen dat het beter gaat worden

Hier helaas ook moe moe moe.
Lig soms meteen na de kinderen in bed (20.30 uur).
Niet gezellig voor manlief, maar mijn lichtjes gaan gewoon uit.
Soms werk ik 'savonds (werk in de zorg), maar dan moet ik echt overdag gaan liggen, anders trek ik dat echt niet.
Balen, maar ja. Het hoort erbij.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan