moe...

hey meiden,
ik ben nog zooooo moe!
lig vaak al rond 9 uur op bed...
hebben julllie dit ook?
ik dacht dat het wel een beetje over zou zijn na 3 maanden...

weltrusten ;)
liefs lot.

Hoi Lot,
Ik heb er nu niet zo'n last van maar ik herken het wel erg van toen ik zwanger was van mijn dochter. Toen lag ik ook vaak al om 9 uur op bed.
Gaat vanzelf weer over, straks blaak je weer van energie ;-)

Tja, die drie maanden gingen bij mij ook niet op. Duurde helaas tot week 16 en in een keer weg vermoeidheid en misselijkheid....dus nog even geduld.
Mijn man wist toen niet wat hem over kwam, van alleen maar slapen naar mega veel energie en van alles weer willen doen, dus hij weer mee, hahaha

En nu nog een week of vier, dan zijn we weer de "oude"....I'LL hope so

Froukje

tja ben ook wel moe, maar ben ik eignelijk ook als ik niet zwanger ben, dus ben wel blij met een geldig excuus om vroeg op bed te kunnen, ahum..tis al weer 22.15.. gaap welterusten !

Hoi Lot,

Ja ik ben ook nog steeds erg moe. Gisteren lag ik er zelf in om 19.30!!!! Ik hoop dat het weg gaat rond een week of 16 anders ben ik bang dat ik de hele zwangerschap last van ga houden.

Heb trouwens wel een jongen hier die ook nog slecht slaapt snacht's. Dus dat schiet allemaal niet op. Op mijn vrije dagen slaap ik samen met mijn zoon smiddags en dan sávond lig ik weer op 9 uur in... Zucht.

Ik merk dat ik begin op te knappen en niet de hele dag meer moe ben en wat meer energie krijg. Lig evengoed nog vroeg op bed rond 21.30.... als je weet dat ik normaal nooit voor 00.30 naar bed ging, dan begrijp je dat dit voor mij echt vroeg is... Hahhaa. Maar heb wat meer energie overdag nu, dus voor mij gaat het vooruit!

xx

Terug
Bovenaan