Moe!

Hallo aanstaande mama´s

Kennen jullie het ook. Moeheid. Ik ben 10 weken zwanger en ik kan niet wachten tot ik me wat fitter voel. Ik zit bij een hardloopclub en liep voorheen 2x per week nu kom ik met moeite 1x per week. Ik geef me hier maar aan toe. Kennen jullie dat?
Kan niet wachten naar het moment dat ik me weer fitter voel en dingen voor de baby kan regelen.

Groet, Sandra

Hoi,

Ja ik ken het probleem (ook 10 weken onderweg), ik vind t het knap dat je nog kan sporten. Ik kom thuis na een halve dag werk (sochtends mag ik niet meer werken van mijn arts) en ik val gelijk in slaap.

Maar denk zo het schijnt met 13 weken beter te worden!!

Hoi,

Ja ik ken het probleem (ook 10 weken onderweg), ik vind t het knap dat je nog kan sporten. Ik kom thuis na een halve dag werk (sochtends mag ik niet meer werken van mijn arts) en ik val gelijk in slaap.

Maar denk zo het schijnt met 13 weken beter te worden!!

poeh ja nou en of ben ik ook moe!
ik heb geen werk buitenshuis maar moet natuurlijk wel het huishouden bijhouden maar eerlijk gezegd komt daar de helft soms nog niet eens van!
als ik de was in de machine heb gedaan en de andere was uit de droger heb en opgeruimd moet ik al gaan zitten.
ik voelde me heel erg lui hierdoor, dus ben blij dat ik het nu ook van anderen hoor dat ze zo moe zijn hihihi
ach en als het over een paar weekjes weer beter gaat dan is het tijd voor de voorjaarschoonmaak hahahaha
groetjes...

Haai,

Ik ben ook heeeel erg moe. Gisteren van 8.30 - 14.00 vergadering gehad, ik kon geen pap meer zeggen daarna. Ik ben naar huis gegaan en heb van 15.30 - 17.30 uur geslapen. Terwijl ik 's nachts ook al gerust zo'n 10 uur slaap... Vandaag thuisgewerkt om wat meer aan mijn rust te komen. Dus heeeel herkenbaar.

Ik sport sinds een week of 5 ook niet meer (ben nu 12 weken) en daar baal ik van. Maar ik kan de moed gewoon even niet opbrengen. Nu het weer wat lichter en warmer (yes!) wordt, kunnen we hopelijk 's avonds weer lekker naar buiten voor een wandelingetje of fietstochtje... Ik weet niet of ik het hardlopen nog weer op kan bouwen na 5 weken niet gerend te hebben. Maar dan gaan we maar andere dingen doen!

Mijn collega (nu 27 weken zwanger) zei me dat met 16 weken alle moeheid ineens verdwenen was. Dus van de een op andere dag is het gewoon weg en schijn je je heerlijk te voelen. Nou nog ff doorbikkelen dus!

Succes!

Herkenbaar! Wat fijn dat er meer zijn die het ook hebben.. Ik ben ook steeds heel erg moe. Vandaag 12 weekjes en hoop dat het de komende weken wat beter gaat worden. Maar kan tot nu toe overdag maar weinig volhouden en 'savonds tegen 8uur is het gebeurd en slaap ik als een blok.

Terug
Bovenaan