moe

ik ben (vandaag precies) 19 weken zwanger.
in het begin ben ik heel moe geweest na 13 weken begon dit echt minder te worden.
maar ik merkte dat ik al snel weer moe werd, zo lig ik s-avonds om 20.00 op de bank te slapen.
ik kan mn ogen gewoon echt niet open houden, wat ik ook doe! wie herkent dit?
ik ga dit volgende week wel even aangeven bij de gyn.

Heei Marijke.

Ik herken het wel een beetje..
bij mij begint het nu weer af te nemen maar als ik veel doe op een dag kan ik ook zo in slaap vallen 's avonds
maar zal het idd wel even aankaarten bij gyn jah..
Hoop dat je je snel weer fitter gaat voelen..
Succes..

Liefs Mariska

Hey dit is wel enigzins herkenbaar.... Eerste 12 weken lag ik echt al rond 7 of 8 te slapen....

Daarna een paar weken lekker fit geweest, maar nu begin ik ook weer om 9 moe te worden!

Zometeen naar bedje toe :D

Ik heb het de eerste 16 wken gehad, en nu eindelijk heb ik weer energie, heb zelfs gister in de avonduren staan strijken en alvast babykleertjes gewassen. Ik zeg wel tegen mezelf, "het is nu 20:30 uur nu met de beentjes omhoog"en dan doe ik ook echt niets meer.

succes, enne er gewoon aan toegeven is het enige.

Ik heb het de eerste 16 wken gehad, en nu eindelijk heb ik weer energie, heb zelfs gister in de avonduren staan strijken en alvast babykleertjes gewassen. Ik zeg wel tegen mezelf, "het is nu 20:30 uur nu met de beentjes omhoog"en dan doe ik ook echt niets meer.

succes, enne er gewoon aan toegeven is het enige.

Hey ik herken het wel.

Het verschil met de eerste weken is bij mij vooral dat ik toen echt constant moe was. Ik was niet vooruit te slepen. Op mijn vrije dagen lag ik rustig de hele dag te slapen...

En nu ben ik 's avonds gewoon moe. Ik moet vooral niet van mijn vaste ritme afwijken, want dan heb ik er dagen last van... Dus lekker op tijd naar bed iedere avond (10 uur...)

Groetjes,

Marieke

Terug
Bovenaan