moe

A

Anoniem

Guest
ik ben sinds een week ontzettend moe. nu gebruik ik sinds afgelopen dinsdag ook een neusspray, maar daarin staat niet dat dit 1 van de bijwerkingen kan zijn.
nu moet ik volgende week wel ongi worden (hoop het niet natuurlijk).
kan dit dan toch al een zwangerschap zijn? bij de 1e was ik nl niet zo moe als nu

Wie weet! Maar ga er niet teveel vanuit. Moeheid kan ook van de verkoudheid komen of gebruik je neusspray voor hooikoorts?? Van hooikoorts kun je bekaf zijn... weet ik uit eigen ervaring...

Probeer het een weekje uit te zingen. Spannend hè?

moeheid kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben en hoeft niet perse te betekenen dat je zwanger bent.

toen ik zwanger was van mn zoontje en het nog niet wist was ik de week voor mn ongi wel heel moe en zakte om 19:00 in slaap achter de tv.. dat was niets voor mij, achteraf bleek ik zwanger te zijn.

groetjes marina

hoi bloempje en mini,

ik gebruik nu neusspray omdat ik over 3 maanden geopereerd moet worden (als ik dan niet zwanger ben).
het is dus niet voor hooikoorts.
ik ga er ook niet van uit dat ik zwanger ben, al hoop ik het wel omdat we al 9 maanden bezig zijn voor de 2e.
afwachten maar.
ik ga ook donderdag pas testen als ik dan nog niet ongi geworden ben.

hoi mamavanesmee,

Mmm. spannend zeg. Ik hoop dat je tekenen zijn van een zwangerschap maar misschien voor je eigen gerustheid niet al te veel hopen.
Wel lopend volgens mij helemaal gelijk. wij zijn ook nu in ronde 9 voor een 2 kindje. Wat duurt het lan he als je iets graag wilt.

Nou succes met wachten en ik hoop voor je op goed nieuws!
Groetjes Silli

mamavanesmee,

zal voor je duimen, hoop echt dat je zwanger mag zijn!!

groetjes marina

hoi dames,

als ik nu een beetje een regelmatige cyclus heb dan zal ik woensdag ongi moeten worden (hoop het alleen niet).
we wachten wel af.
@silli, hoe oud is jouw kindje nu? die van mij is nu 19 maanden. dus het wordt hoog tijd voor een tweede ;-).
succes met afwachten

Hey Meid,

Nou spannend hoor wie weet is het wel zover maar het beste is om er niet te veel op te hopen anders valt het misschien wel heel erg tegen als je toch ongi wordt. Zelf heb ik niet zoveel ervaring met vermoeidheid met een zwangerschap had ik met de 1ste niet veel last van. Wel ben ik altijd heel erg moe als ik ongi moet worden.

Maar ieder lichaam is anders maar weet wel dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.

Succes en zal voor je duimen.

Liefs RH

Terug
Bovenaan