Moe

Merken jullie ook dat de vermoeidheid weer erger wordt??

De laatste dagen ben ik niet vooruit te branden en vind ik het al vermoeiend om een stukje te lopen!

Misschien komt het ook omdat kleine madame mij niet laat slapen savonds maar, ik merk wel dat het steeds erger wordt.

Groetjes Amanda

jep, ik merk ook dat ik weer sneller moe ben! haha dus jou kleine laat jou ook n iet echt slapen haha die van ons kan midden in de nacht ineens bedenken dat ie zin heeft om salto's te maken ;)
ik dacht dat het aan mij lag die vermoeidheid, maar ben dus gelukkig niet de enige!

nee hoor! elke keer als ik contact wil maken reageert ze helemaal niet!!
Maar als ik ga liggen in bed! Word ik zowat in elkaar geslagen...

ik geloof dat het "heerlijke" tweede trimester toch aan het aflopen is.....

Nou dames hier ook moeheid volop, nu slaapt mijn kleine prinses snachts gelukkig wel alleen savonds op de bank en in bed dan laat ze zich graag voelen.

En een stemmingswisselingen hier niet leuk meer, heb ook ineens een ochtend humeur had ik ook nooit, zelfs mijn vriend is mega geirriteerd en hoopt dat het allemaal snel voorbij is. jullie nog tips hiervoor.

Ik ben ook moe, eindeloos moe. Alles is me teveel. Zelfs wat drinken halen...irritant is dat ook.

Mijn man is ook zwaar geirriteerd door mijn humeurigheid, we gaan elkaar dan ook maar een beetje uit de weg. En ik slinger hem vaak naar het hoofd "Maar IK ben zwanger, jij hebt nergens last van behalve mij!!".....da's geen goeie tip, maar mij lucht het wel op ;)

Hier ook hoor, moet zoveel dingen doen maar ben echt niet vooruit te branden. Gisteren heel veel gedaan en dan is het vandaag weer helemaal op, moest me op kantoor echt van mijn plek afslepen telkens. Wordt ook zo stijf. Morgen weer een drukke dag en de rest van het weekend ook dus ben benieuwd.
Qua humeur valt het nog wel mee, behalve halverwege de avond als de batterijen echt opraken bij me. Maar manlief die weet dat ondertussen wel dus houdt zich wel koest haha

ik heb er gelukkig nog niet teveel last van, ik slaap goed en lang en heb daarom overdag genoeg energie.
volgende week het 3e trimester dus het zal wel minder worden met mijn energie maar voor nu nog genoeg.
komt misschien ook omdat ik vanaf 1 maart 24 uur ben gaan werken ipv 32, heerlijk.

Terug
Bovenaan