moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Ik ben de laatste dagen zo moe. Het lijkt wel elke dag erger te worden. Ben nu een paar dagen vrij geweest, maar zie er als een berg tegenop om weer te gaan werken. Vanmorgen even boodschappen wezen doen met mijn zoontje en daarna weer de hele middag uitgeteld op de bank. Vind het wel vervelend voor hem. Hij is nog te klein om te snappen waarom ik zo moe en weinig geduld hebt.

Heb vanmorgen verloskundige gebeld; mag pas met 10 weken zwangerschap voor termijnecho en intake. Moet nog even geduld hebben dus. Ook moeders voor moeders gebeld. Zij komen waarschijnlijk deze week nog langs voor intake.

Groetjes Suus

Wat naar dat je zo vermoeid bent. Lijkt me extra lastig als je al een kleintje hebt want die zal niet echt rekening daarmee houden.
Als je echt zoveel last blijft houden zou ik denk ik toch even contact met huisarts opnemen of evt. je ijzer te prikken. En in tussentijd je momenten van rust pakken...

Ja is nog wel een goed idee, had ik nog niet aan gedacht. Maar ja ik denk oook nergens aan momenteel behalve aan hoe kom ik de dag door. Ging vandaag trouwens best aardig. Ik bekijk het nu dag voor dag.

Heej!
pff ik heb er ook zo'n last van!
ben vreselijk moe!
maar ik lees en hoor van mn collega's dat dat natuurlijk niet gek is!
Er gebeurd zoveel in ons lichaam, en niet alleen dat er een kindje zich ontwikkeld, maar geestelijk zijn we er natuurlijk ook super druk mee. Daarnaast heb je nog je huishouden en werk!
Dus je energie is gewoon sneller op!
Denk aan jezelf en je kindje en geef aan de moeheid toe wanneer het nodig is!
Niet dat dat altijd makkelijk gaat... maar soms moet het gewoon maar!
Ook een goed excuus om een x lekker rustig aan te doen natuurlijk! ;)

Terug
Bovenaan