Zoals ik al eerder vertelde ben ik al sins begin juni voor 50% aan het werk omdat de baby teveel energie vraagt.
Heb net 2 weken vakantie gehad nou ja vakantie ben daarin getrouwd dat koste een hoop energie en daarna nog wel een week vrij geweest. Maar die vermoeidheid wil maar niet overgaan.
Kan soms niet meer op mijn benen staan zo moe ben ik.
Zou vanmorgen weer naar het werk gaan en werd wakker van de wekker en voelde mij eigenlijk wel goed, totdat ik bijna was aangekleed ik kon geen stap meer verzetten was doodop!
Zo erg zelfs dat ik er beroerd van werd.
Heb mij uiteindelijk ziek gemeld kon gewoon niet meer.
Ben nu 24 weken en zie wel op tegen de komende weken, bloeduitslagen zijn allemaal goed. Wel voor de zekerheid morgen bloedprikken voor suiker maar als ik lig gaat het wel, net even een blokje om met de hond en ben kapot.
Ben ik de enigste of zijn er meer?
Dit had ik mij niet voorgesteld bij het zwanger zijn.
Heb net 2 weken vakantie gehad nou ja vakantie ben daarin getrouwd dat koste een hoop energie en daarna nog wel een week vrij geweest. Maar die vermoeidheid wil maar niet overgaan.
Kan soms niet meer op mijn benen staan zo moe ben ik.
Zou vanmorgen weer naar het werk gaan en werd wakker van de wekker en voelde mij eigenlijk wel goed, totdat ik bijna was aangekleed ik kon geen stap meer verzetten was doodop!
Zo erg zelfs dat ik er beroerd van werd.
Heb mij uiteindelijk ziek gemeld kon gewoon niet meer.
Ben nu 24 weken en zie wel op tegen de komende weken, bloeduitslagen zijn allemaal goed. Wel voor de zekerheid morgen bloedprikken voor suiker maar als ik lig gaat het wel, net even een blokje om met de hond en ben kapot.
Ben ik de enigste of zijn er meer?
Dit had ik mij niet voorgesteld bij het zwanger zijn.