moe

Zoals ik al eerder vertelde ben ik al sins begin juni voor 50% aan het werk omdat de baby teveel energie vraagt.
Heb net 2 weken vakantie gehad nou ja vakantie ben daarin getrouwd dat koste een hoop energie en daarna nog wel een week vrij geweest. Maar die vermoeidheid wil maar niet overgaan.
Kan soms niet meer op mijn benen staan zo moe ben ik.
Zou vanmorgen weer naar het werk gaan en werd wakker van de wekker en voelde mij eigenlijk wel goed, totdat ik bijna was aangekleed ik kon geen stap meer verzetten was doodop!
Zo erg zelfs dat ik er beroerd van werd.
Heb mij uiteindelijk ziek gemeld kon gewoon niet meer.
Ben nu 24 weken en zie wel op tegen de komende weken, bloeduitslagen zijn allemaal goed. Wel voor de zekerheid morgen bloedprikken voor suiker maar als ik lig gaat het wel, net even een blokje om met de hond en ben kapot.
Ben ik de enigste of zijn er meer?
Dit had ik mij niet voorgesteld bij het zwanger zijn.

hai wat vervelend zeg dat je zo moe bent
ik had het met de eerste zwangerschap ook zo erg maar rond de 30 weken veranderde dat ineens
nu ben ik ook wel moe maar minder als met de vorige
geef er gewoon lekker aan toe
succes

Hoi Even reagerend vanuit het sept forum.
Collega van mij is ook zwanger, en heel moe, alle bloeduitslagen waren goed. Nu blijkt ze ( al voor haar zwangerschap) de ziekte van Pfeiffer te hebben. Misschien kan je dat eens nagaan?
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter.

idd gewoon aan toe geven dat is ook wat de dokter zegt, maar makkelijk is dat niet.
Nu maar hopen dat het straks wat minder word.
De ziekte van pfeiffer heb ik al gehad dus dat kon het niet zijn.
Nu maar hopen dat het zo ineens veranderd daar kijk ik erg naar uit....

kan me voorstellen dat je hoop dat het verranderd ik ben het ook mega moe ik wil vragen of ze me ook willen psikken op pfeiffer want ik kan byn a niks is zo balen moet as donderdag voor controle dus k,ben benieuwd

ik zou via vlos of huisarts even verschillende bloedwaarden laten controleren.
HB, schildklier, pfeiffer, ontsteking etc..

ik heb gister via huisarts bloed laten prikken omdat ik ook megamoe ben liep ook te tollen op m,n benen volgens myn is m,n hb en yzer weer te kort gebruik nu ook dixofrax ofzo dat wil ook wel,s helpen is in drank en pillen vorm moet morgen naar gyneacoloog zal het ook even vragen

Terug
Bovenaan