Moe!

Hallo lieve oktober mama's,

Saar is vandaag 4 weken en ze doet het super goed. Ze komt meer dan gemiddeld aan per week (200-300 gram) dus de borstvoeding doet zijn werk. Maar ik ben zooooo moe van die nachtvoedingen (2 per nacht van +/- 1,5 uur). Herkenbaar? Saar komt ' nachts om de drie uur, maar overdag kan ze gerust 4 uur tussen een voeding hebben zitten, soms wel 5. Zou het graag willen omdraaien (overdag om de drie uur en in de nacht wat langer slapen). Maar hoe??

Hoe lang duurt jullie BV sessie en hoeveel voedingen hebben jullie in de nacht?

Ben wel blij met mijn iPad nu, lekker programma gemist kijken 's nachts ;-)

Ben benieuwd hoe jullie het doen.

Liefs Suus

Ik zou haar overdag echt na 4 uur wakker maken en 's nachts pas voeden als ze zich meldt! Dus als ze om 7.30u voeding heeft gehad, haar om 11.15u wakker maken, verschonen en dan om 11.30u weer voeden! Of je doet het om de 3 uur, wat jij aan kan met borstvoeding!
En 's nachts niet meteen bij elk kikje aan haar bed staan.. Mijn zoontje heeft pas een keer een uur uh, uh, uh gezegd 's nachts.. Heel vervelend voor mij, want ik word wakker, maar dat is geen hongergeluid!

sluit mij aan hierboven, geef dan wel geen borstvoeding maar wij laten haar nu ook zelf wakker worden en dan slaapt ze langer. Want ook hier was het overdag sliep ze soms 4/5 uur en snachts 2 a 3. Nu begint het langzaam om te draaien.....
succes

Terug
Bovenaan