Moe

Dank jullie wel allemaal, en jullie natuurlijk ook allemaal van harte!

Hoe ik me voel?
Moe moe moe moe moe, ik kan de hele dag door wel pitten. Gelukkig slapen mn meiden na de middag nog een poos, dan duik ik er zelf ook lekker in, anders trek ik het savonds echt niet... maar ja tis maar tijdelijk denk ik dan.

En kvind het heel bijzonder om weer een kindje te verwachten, tis al de derde en ik ken zoveel stellen die al blij met 1 kindje zouden zijn!

savond ben ik vooral misselijk, en ik kan niet tegen vet eten, vorige week patat gegeten, kwam meteen weer naar boven, chips e.d. moet er echt niet aan denken... Nou ja hoef ik die kilo's er straks niet vanaf te sporten..

En eten koken, vreselijk, kga echt zowat over mn nek van die geuren, vandaag Macaroni, maar durfde het niet te eten haha..dus heb maar brood op. Woensdag eten we meestal vis, maar bij twoord vis word ik nu zon beetje al misselijk.. (herkenbaar????)

Maar voor de rest voel ik me prima, en die energie die komt wel weer terug als ik een week of 16 ben, was bij de andere ook zo, dan voel je je ineens alsof je de hele wereld weer aankan.

Volgende week eerste gesprek met VK, en dan in week 10 waarschijnlijk de echo (over 2,5 week).

De meeste van jullie krijgen wel vroeg een echo???
Met hoeveel weken?

Niemand in onze families weten het dat we een derde krijgen.. En nu vertelde mn broer en schoonzus vorige week dat zij hun 5e kindje krijgen, dus de focus ligt nu bij hen, heeft niemand het van ons in de gaten.. haha..scheelt maar 5 weken, dus dat is wel heel leuk.. wij willen het pas vertellen als we de echo gehad hebben, maar dat is dus nog even geduld hebben..
soms vind ik het wel moeilijk om er niets uit te flappen.. en naar dochterlief van 2 moeten we ook uitkijken wat we zeggen, want anders verklapt zij het!!

liefs An

hoi,
Wilde net een bericht plaatsen over het moe zijn!!
Ik kan werkelijk waar alleen maar aan slapen denken!! Voel me voor de rest ook prima maar doordat ik zo moe ben kom ik geen meter vooruit. Onze families weten het wel maar op mijn werk vertel ik het ook pas naar de echo en dat is moeilijk want ook daar hangen mijn ogen op half 7!!

Maar idd het is voor een goed doel en ik had bij die andere 2 naar de eerste 3 maanden ook weer meer energie!

Groetjes Trientje

Hier sinds zondag ook moe, moe en nog eens moe! Lig als mn zoontje in bed ligt s avonds ook te pitten op de bank. Helaas slaapt hij s middags niet meer, das wel even jammer.
Had die moeheid ook bij mn zoontje, bij 13 weken ging t toen beter, van de een op de andere dag. Tis wel een goed teken denk ik...
Ook doen mn borsten zeer, met name mn tepels. Au! Borsten voelen koortsig aan, voelt als een borstontsteking. En ze groeien, maar goed dat hoort erbij.
En ik ruik idd ook alles, brrr! Zweetluchtjes, eten, noem maar op. Gelukkig kan ik nog wel koken en eten, ik moet bijna elk uur wel iets kleins eten anders word ik flauw / misselijk.

Wat leuk zeg dat je schoonzusje zwanger is. Nummer 5, oh wauw! Ik denk dat ik na nr 2 klaar ben maar wie weet!

Ik heb komende 3 weken elke week een echo maar dat komt door mijn 2 miskramen. Had ze liever niet gehad dus maar voor nu is het wel fijn!

Ow meid, vervelend die vermoeidheid! Vooral als je al een paar kinderen hebt rondlopen! Wel super toch om straks nog eentje erbij te krijgen! En wauuuuuw, 5 kinderen, hoor je ook niet vaak meer tegenwoordig!

Succes met je vermoeidheid, hopelijk is het rondom de 12 weken voorbij en heb je weer energie!

Liefs

Hey meid,

Vervelend het dat moe zijn? Althans, hier voelt het echt als uitgeput! Na het middag uur kan ik ook alleen nog maar denken aan slapen, slapen en nog eens slapen maar ja...dat kan nou eenmaal niet altijd!

Wel fijn dat je even kan liggen als je meiden even gaan slapen, rust je toch een beetje. Hoop voor iedereen dat dat toch wel na de eerste 3 maanden minder wordt want je bent bijna geen mens meer zeg...

Wat betreft het eten? Ik heb precies hetzelfde! Eet al bijna een week niet meer mee met de warme pot en als mijn man gaat koken (hij kookt altijd) dan gaan de ramen ver open en zit ik met een doek voor m'n mond, kan het niet verdragen hoor. Ik eet nu ook behoorlijk weinig, ook niet goed, maar eet kleine beetjes gespreid over de dag! Dat gaat wel.

Ik had trouwens (zoals je wel weet) gister de eerste echo (7wk+1dag) en heb over 2 weken (9wk+1dag) weer een echo. Je weet inmiddels wel waarom :) Overigens is met 10 a 12 weken wel normaal hoor, voor een echo.

Nou, het is een heel verhaal geworden. Sterkte en probeer ook te genieten hé?

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan