Moed verzamelen

Hai allemaal,

Donderdag 23 augustus heb ik mijn 2e miskraam gehad met 7 weken zwangerschap, gelukkig een normale miskraam zonder complicaties, de vorige was een MA op 29 april opgewekt met Cytotec.
We hebben besloten direct weer door te gaan en kijken of het snel weer raak is, en dan zal het wel heel spannend zijn, gelukkig mag ik dan wel met 8 weken een echo.
Wat denken jullie is het in mijn geval 2x pech?? We zijn heel dankbaar dat we al 2 gezonde kinderen hebben en ik geniet nu na die 2 miskramen driedubbel van ze en ze zijn een enorm grote troost. Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen en de dames die alweer zwanger zijn heel veel geluk.

Liefs Inge

Hai Inge,

Ik kan je niet vertellen of het domme pech is. Ik hoop het wel.
Wat erg dat jij ook 2 miskramen hebt mee moeten maken. Geef jezelf de tijd om dit een plekje te geven.

Ik heb 11 febr. en 20 mei van dit jaar miskramen gehad, beide bij ongeveer 10 weken (1ste buitenbaarmoederlijk, 2e missed abortion). Ik hoop dat dit ook een speling van de natuur of domme pech is geweest.

Nu ben ik weer ongeveer 5 weken zwanger en moet zeggen dat ik het erg spannend vindt allemaal. Ik zie ook wel op tegen de eerste echo. Ik ga morgen bellen en ben benieuwd wanneer ik dan mag komen.

Ik hoop dat het bij jou ook snel weer raak is en dat het dan goed mag gaan.

Liefs,
J_J

Hoi Inge, sterkte met het verwerken van je mk. Aangezien je al 2 gezonde kinderen hebt, is de kans wel groot dat het idd een speling der natuur is, dus 2x domme pech. Maar het hoeft natuurlijk niet.
Ik heb in het afgelopen jaar 3 mk gehad, en we hadden nog geen kinderen. Bij ons hebben ze na de 2e mk alles onderzocht (uitgebreid bloedonderzoek en een chromosomenonderzoek) en daar is niets uitgekomen. Toch ging het ook de 3e keer al vroeg (met 4,5 week) weer mis. Ik doe nu sinds vorige week  mee met de Alife-studie (zie mijn eigen topic)  en blijven we hopen  dat de volgende zwangerschap wel goed gaat.
Hopelijk ben je snel weer gezond zwanger en mag je dan na 9mnd weer een wondertje in je armen houden.

groetjes,
Dion

Hee Inge!

Spannend dat jullie er weer voor gaan!
Ik hoop echt voor je dat het 2 keer domme pech is geweest maar idd wat Dion zegt, het lijkt er wel op!

Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend is weer!
Ik ga heel hard voor je duimen!
Hou je me op de hoogte?

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan