moedeloos van het gehuil

Hoi meiden

Ik lig zoals elke nacht weer jankend in mn bed. Weet me geen raad meer Laurie is de hele dag aan het huilen. Ze slaapt amper en wil de hele dag eten. Ik zit er doorheen. Dit gaat al vanaf haar geboorte zo ik ben kapot. Dit had ik me wel ff anders voorgesteld. Zoals nu weer 1u snachts en ze krijst aan een stuk door. Mijn vriend is er niet dus ik kan ook niet slapen. En als hij er wel is krijg ik Laurie nog in mn handen gedieuwd als ze huilt. Ze heeft een schone luier en een volle buik.. Ze heeft dan wel last van krampjes (sab simplex helpt blijkbaar niet)
En maar krijsen. Ik heb totaal geen minuut tijd voor mezelf en ben dag en nacht met haar bezig waarvan ze de helft van de dag aan me hangt om te drinken. Ze drinkt rustig een uur aaneen en komt dan rustig na een uur weer. En ik heb toch genoeg vetten want ze heeft goeie volle luiers en is al van 3060 geboortegewicht naar 3740 gegaan. Ik ben echt ff radeloos en een emotioneel wrak op t moment...
 
oh meid, wat verschrikkelijk balen zeg, en waarom helpt je vriend niet wat meer? ik snap dat je helemaal op bent. vraag de kraamhulp of vk even om advies, want kindjes blijven niet zomaar huilen! althans niet zoals jij zegt. misschien toch infacol proberen? wat eet jezelf voor voeding? je kindje krijgt dit namelijk via jou precies hetzelfde. als jij veel koolsoorten ofzo eet een paar dagen kan je baby hier otzettende buikpijn van krijgen! misschien een idee om toch half half flesvoeding te gaan geven zodat je vriend een flesje kan geven en jij even bij kunt komen?
 
Hey meis. Dat is erg vervelend en het sloopt je idd. Misschien heb je toch niet genoeg voedingsstoffen in de melk ofzo? Ik weet niks van bv maar zit beetje mee te denken. Anders zou ik ook even je vk bellen want hier ga je kapot aan. Of misschien heeft je meisje idd last van krampjes of misschien wel iets anders.

Succes ermee en sterkte en probeer overdag wat slaap terug te pikken. Je vriend kan haar ook evt een flesje geven met afgekolfde melk!
 
Heey...

Zou even contact opnemen met Vk,cb, of lactatiedeskundige.
Kan me voor stellen dat je er helemaal door heen zit. Maar dit merkt laurie ook he.

Heb zelf ook bv gegeven maar na een week kreeg ik veel pijn in mijn borsten. Doordat ik er al tegenop zag om te voeden, en huilend zat te voeden werd Logan ook onrustig wat ervoor zorgde dat het langer duurde en ik nog meer pijn kreeg. Ik ben nu op advies van cb helemaal gestopt en geef alleen nog maar fles. Moet alleen zelf zorgen dat de druk van mijn borsten komt.

Zal echt even gaan bellen meid. Kun je je verhaal kwijt en je krijgt goed advies
 
hallo

ik kom even reageren op je bericht.
mijn 2de zoon heeft ook zo gekrijzen.

nou is mijn vraag aan jou is ze geholpen met eruit halen al is dat maar een klein beetje aan het hoofdje.
en over strekt ze zich?? ( holle rug)

mijn zoontje heeft dat 5 half meens gedaan.
en ben toen naar een osteopaat geweest en het ging gelijk beter. ben er 3 x geweest.

ziekenhuizen geloven daar niet in want hij heeft ook met 4 weken 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en kreeg alleen maar opdrachten en reflux mee.

misschien kan even inbakkeren ook helpen dat heeft de mijne ook gehad.

ik hoop dat je er iets aan hebt.

zelf met ik van de april mama's maar moest echt even reageren.
ik heb ook gezegt als mijn babytje strax weer zo huilt ga ik gelijk naar zo een osteopaat toe.

succes
groetjes natasja
 
Even inbreken,ben mama van 3 kids van 5,2 en 8 maanden...bij mn 1ste ook zo gehad,dag en nacht mee in de weer geweest en was toen ook alleen,ik weet hoe zwaar dat is,ook continu bij me willen drinken en heel snel groeien,wat bij ons meisje goed hielp was ook heel strak inbakeren en een strak schema aanhouden qua slaapjes zodat ze niet overprikkeld werd...maar dat is best lastig allemaal te weten bij een 1se kindje ik heb toen ontzettend veel gehad aan de wijkverpleegkundige,ze kwam ook net zo lang terug totdat eindelijk goed ging.dus zou zeker CB bellen voor advies.als niet gaat idd de osteopaat misschien,hoor toch veel positieve verhalen over...gelukkig groeid de kleine meid wel goed dus zal over je bv niet twijfelen,ook flessenkindjes hebben krampjes en huilen,zou zonde zijn omdat al meteen op te geven als het zo goed gaat,en borstvoeding kan je nooit teveel geven he.ik weet dat soms vermoeiend is als je kindje zoveel wil drinken maar het is ook zo mooi en bijzonder en natuurlijk dat het zo kan,mijn zoontje is 8 maanden en drinkt nog zeker 6 a 7 keer bij me,waaronder 2x snachts.het kunnen ook regeldagen zijn he dat zo zoveel willen drinken...van vsm heb je ook nog hele goede druppels cinababy heet dat.ik vond die beste helpen bij mijn kids
nou wens je veel succes de 1ste 3 maanden zijn gewoon meestal erg pittig.daarna word alleen maar leuker en leuker...

liefs jootje
 
Ik begrijp het volkomen! Onze oudste dochter was ook een baby dat 24/7 huilde, verschrikkelijk!!

En het ergste vond ik al die goed bedoelde adviezen waar je niks mee kunt omdat alles eerst 1 voor 1 uitgesloten moest worden. Ik heb in het weekend wel eens huilend met baby bij de dokterspost gezeten, en kreeg advies waar ik zo ontevreden over was, ik wilde gewoon dat me kindje stopte met huilen. Tot ik weer eens bij een andere dokter zat en die mij eindelijk echt wilde helpen, hij schreef maagzuurremmers voor de kleine voor omdat hij verborgen Reflux erg aannemelijk vond. Nog geen week later hadden we een kindje dat eindelijk weer kon slapen, niet elk uur haar pijn weg wilde drinken!!

Dus mijn advies, blijf bij iedere instantie aanbellen er is altijd wel iemand die je aanhoort en je wil/ kan helpen! Jij bent de mama!!
 
Ik hoor hier eigenlijk niet thuis maar zag je berichtje en alles kwam weer helemaal boven van de tijd dat mijn zoontje net geboren was....huilen huilen huilen...pppfff gek werd ik ervan, maar vooral omdat ik me zo machteloos voelde!Mijn zoontje bleek koemelkallergie te hebben!maar het zou idd ook reflux kunnen zijn...
osteopaat is bij ons (voor andere klachten) ook een uitkomst gebleken...succes!!!
 
Terug
Bovenaan