Moedeloos!!!

A

Anoniem

Guest
He daar,meiden worden jullie net als ik ook zo moedeloos van de vraag ben ik nu wel zwanger of niet. Bij mij duurt deze ellende al 25 dagen. Ik wordt er doodmoe van.
Al 25 dagen over tijd. Wat een ellende. Je lichaam kan je volledig voor de gek houden.
Zo zieje maar wat voor een troep je eigenlijk zo lang in je lichaam heb gestopt.
Al die hormonen, en wordt het weer tijd om ongi te worden en dan gebeurd er niets.
Ik ga maar weer eens terrug naar mijn huisarts, maar dat wil ik eigenlijk niet want die doet net alsof het tussen je oren zit! Heeft iemand dit ook meegemaakt????
Nou de groeten van Jeniffer

Hoi,

Ik snap heel goed hoe jij je voelt. Ik ben vandaag 28 dagen overtijd en heb al 4 negatieve testen gehad. Ik had altijd een regelmatige cyclus dus ik maak me ook best zorgen.
 Ik ben 2 weken geleden al bij de HA geweest. Heb je ook niet veel aan. Kmoest het maar gewoon afwachten en bij de volgende menstruatie maar gaan temperaturen omdat ik vorig jaar augustus al met de pil ben gestopt. Nou dat schiet dus ook niet op. En iedereen maar vragen wanneer we een tweede krijgen. Vanmorgen zelfs nog. GRR.
Heb jij het vaker gehad zo'n lange cyclus? En wanneer ben je gestopt met de pil???

Liefs,
Purk.

Hoi,

Ik snap heel goed hoe jij je voelt. Ik ben vandaag 28 dagen overtijd en heb al 4 negatieve testen gehad. Ik had altijd een regelmatige cyclus dus ik maak me ook best zorgen.
 Ik ben 2 weken geleden al bij de HA geweest. Heb je ook niet veel aan. Kmoest het maar gewoon afwachten en bij de volgende menstruatie maar gaan temperaturen omdat ik vorig jaar augustus al met de pil ben gestopt. Nou dat schiet dus ook niet op. En iedereen maar vragen wanneer we een tweede krijgen. Vanmorgen zelfs nog. GRR.
Heb jij het vaker gehad zo'n lange cyclus? En wanneer ben je gestopt met de pil???

Liefs,
Purk.

Terug
Bovenaan