Moedeloos

A

Anoniem

Guest
Dag mensen,

ik moet pas zondag of maandag ongesteld worden, maar heb vandaag al 2 testen gedaan! Ja heel erg ben ik!

Ik had de CB klaar liggen voor m'n ochtendurine, omdat daar toch nog altijd het meeste van dat hormoon in zit, maar ik moest vannacht om 01.30 uur plassen en had 'm toen dus al gedaan. 5 min. gewacht....2 horizontale streepjes. Flink down ben ik weer in bed gestap, was heel verdrietig en heb ook wel ff gehuilt, het was zo'n teleurstelling!
Sta ik 's ochtends op, kijk ik stiekem nog ff op die test, zit er in het eerste venster heel, heel  licht ook een horizontaal-streepje, dus een kruisje met een dikke vet ....of misschien heb ik me dat ingebeeld?!?!

Heb al sinds vorig weekend verschrikkelijke gevoelige borsten, was er eigenlijk van overtuigd dat ik zwanger was...maar die test van vanmorgen deed toch ff m'n wereldje in duigen vallen.

Toch net in m'n pauze een andere test gehaald van etos, net geplast, maar weer negatief?!!?!?

Toch blijf ik hoop houden, en verwijt die negatieve testen aan het feit dat ik nog niet genoeg van het welbekende hormoon heb geproduceerd.

Heb nog 1 test liggen die ik laat liggen tot maandag...............
Ik hou er wel rekening mee dat het weer niet gelukt is, het huilen staat me nader dan het lachen nu.

Ik heb al een dochtertje en voordat ik zwanger was van haar, was ik ook steeds heel verdrietig als ik weer ongesteld werd. Dacht dat als ik eenmaal al een kindje zou hebben, ik bij het proberen zwanger worden van een 2e minder down, verdrietig, moedeloos zou zijn. Maar niet dus. Dit was pas onze 2e ronde, maar we hebben erg ons best gedaan, om de dag 'geklust'. We willen beiden zo graag een tweede. In mijn omgeving lijkt iedereen spontaan zwanger te zijn van de eerste of tweede en dan ga ik,  onterecht, aan mezelf twijfelen......waarom lukt het bij ander wel en bij mij niet?!?! En waarom lukt het mij niet om postief te blijven en te denken, volgende maand weer een kans?!?!?!
Moedeloos word ik er van. En vele vast met mij........maar ik moest gewoon even m'n ei kwijt!

groetjes

He meis,

Wat een rotsituatie zeg en wat vervelend dat je alles nu zo zwart ziet. Ik kan nu natuurlijk zeggen 'je bent pas in je tweede ronde' en 'je hebt al een kindje' en 'het komt allemaal wel goed', maar wat heb je daar aan als je je nu zo rot voelt! Volgens mij is het goed om even lekker te spuien en jezelf flink te verwennen vandaag (koekjes, chocola, een leuke film, op de bank.....). Even zielig zijn kan soms zo fijn zijn..... En daarna komt vanzelf weer een positieve 'bust' doe jou weer helemaal oplaadt voor de volgende ronde!!!

Hopelijk voel je je snel weer beter en natuurlijk alle geluk gewenst voor de volgende ronde!

Oja, ik ga volgende maand pas beginnen met zwanger worden. Heb nu al de kriebels en als het niet lukt krijg ik waarschiinlijk precies hetzelfde gevoel als wat jij hebt. Niet zo gek toch?! het gaat om je toekomst, een kindje, het mooiste wat er maar bestaat....en als je zo'n beslissing maakt, wil je het zooooo graag.

Houd je ons op de hoogte?

Veel lfs Joet

Hoi sunshine mama...
Ik hb hetzelfde als jij.... Gisteren getest terwijl ik morgen pas ongesteld zou moeten worden. En in derdaad, test negatief. Ben ook erg teleurgesteld en mijn man ook. Ik zou
(waarschijnlijk net als ieder ander hier) ontzetend graagzwanger worden, omdat ik 3 maanden geleden wel een kindje heb gehad maar mijn kinderwens niet vervuld is..... Erger nog... Hij is alleen maar groter geworden...
MAar ja, lig nu ook gewoon verschrikkelijk te zenuwen dat mijn ongi maar uitblijft morgen (ben altijd regelmatig...) en dat ik dan volgende week positief test.
Ps. Ik keek gisterenavond na een uur of 2 ook en zag ook een heel licht streepje, maar ja, dat schijnt te komen doordat de urine opdroogt.....
Dus heb niet teveel hoop, alleen vecrschrikkelijk de zenuwen voor morgen. Het liefst zou ik, als ik dan toch ongesteld moet worden, terplekke gaan worden!!!!

Hey meiden,

bedankt voor jullie reacties, erg lief en fijn om te horen dat jullie me begrijpen en ook een beetje hetzelfde voelen.
M'n man is ook extra lief voor me nu, die vindt het ook zwaar Ka Uu Te en hij weet ook hoe ik ben, dat ik vaak bij een tegenslag m'n hoofd laten hangen!.
Ik wens jullie veel succes en heel veel geduld toe en heel veel vruchtbaarheid...

dikke zoen.

Hallo Sunshine mama,

Ik snap je helemaal, ik heb het zelfde gevoel. Ik heb nu mijn klusperiode achter me en het begint nu al weer. Zou ik wel zwanger zijn/worden deze ronde of niet. Ik word al moedeloos van als ik denk dat het niet zo is.

Toen ik de vorige ronde ongi werd heb ik ook even gehuild en was helemaal down toen. Ik dacht: nu moeten we weer klussen in de klus week, weer wachten tot mijn NOD ................. enz.

Ik hoop voor je dat je maandag en posieve test hebt.

Succes groetjes Marije

Hi Marije,

ja ik zie er ook tegen op, heb me volgens mij ergens al neergelegd dat ik maandag gewoon weer ongesteld ga worden. En dan weer circa. een weer wachten,  dan weer moet gaan klussen, toch wel vermoeiend zo om de dag klussen, het 'leuke' is er af, het is echt: 'het' doen om zwanger te worden. En dan weeeeeeeeeeer wachten, weer die onzekerheid!

Ik ben ook erg ongeduldig.

En dan in je omgeving mensen die onverwacht zwanger zijn geraakt, spontaan zwanger zijn, zwanger zijn van hun 2e. Ik gun het iedereen hoor, maar wil zelf ook zoooooooooo ontzettend graag weer zwanger zijn!!

Sterkte Marije! Wens je heel veel vruchtbaarheid toe en hoop dat het raak zal zijn dit keer. Wens je ook heel veel geduld toe...hihihihi

kuz

Terug
Bovenaan