Moedeloos....

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Kom ook weer eens kijken zie veel nieuwe namen dus wellicht kennen jullie mij niet.

Wij zijn eerste week juni 2006 gestopt en heb eigenlijk een regelmatige cyclus 30 dagen. Scheelt ook weleens maar vaak is het 30 dagen.

NOD was gisteren maar niks te zien. pffff!!! Nu is het alleen wel zo dat ik een zeurderig kramp gevoel in mijn onderbuik heb al ruim twee wk en linker tepelhof is heel erg donker en mijn tepels zijn enorm gevoelig kan wel zeggen pijnlijk.

Zal wel weer gewoon ongi worden moedeloos word ik er van....Toch blijf je hopen dat het ook anders is.

Ik had ook nog eens een vraagje, zijn er hier meer meiden die maar 2-3 dagen ongi zijn. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik echt maar 2-3 dagen last van de rode duivels. Kan dit nog ontpillen zijn of niet?

Allemaal veel succes....

hoi famstol begrijp helemaal wat je bedoeld ik zelf ben gestopt begin juli 2006 en ben sindsdien ook maar 2 hooguit 3 dagen ongesteld heel minimaal en word er ook wel beetje chaggie van we hebben nog geen kindjes dus wachten met smart wanneer we zwanger mogen zijn/worden maar heb ook al iets meer afstand genomen met de testen enz want begon mezelf steeds gekker te maken je hebt soms het idee ja nu is het raak allerlei  symptonen maar dan uiteindelijk...............niets dus heb me voor genomen om er niet te veel meer mee bezig te zijn en en te denken dat het ooit ook voor ons zal zijn weggelegd maar snap heel goed hoe mensen zich voelen als het wat langer duurt groetjes en succes verders

Gelukkig jij kent mijn gevoel ook, iedereen zegt je moet er niet teveel mee bezig zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en nu hoor ik om mij heen van vriendinnen dat ze al vinden dat ik er juist te veel mee bezig ben. Ze zeggen allemaal we horen je er niet vaak over alleen wanneer je weer ongi bent geworden.

Baal er gewoon van, gisteren op de huishoudbeurs geweest zegt mijn zus zullen we even over de 9mnd beurs of trek je dat niet? Tuurlijk wel zei ik maar toch heb je even zoiets met al die zwangeren om je heen waarom bij ons nou nog niet....Maar dan kan ik mij daar ook zo weer vanaf zetten.

Ben bewust ook niet veel te vinden hier omdat ik vind het moet leuk wezen om af en toe mee te doen op een forum maar zeker geen obsessie worden.

Typisch dat ook jij maar 2-3 dagen ongi bent, anderzijds ook wel prettig hahaha Hopen dat het bij ons snel raak is!

Zijn we bijna tegelijk gestopt en misschien tegelijk zwanger....... xxxxxx

quote: Famstol reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2007 18:22:57'));

Gelukkig jij kent mijn gevoel ook, iedereen zegt je moet er niet teveel mee bezig zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en nu hoor ik om mij heen van vriendinnen dat ze al vinden dat ik er juist niet te veel mee bezig ben. Ze zeggen allemaal we horen je er niet vaak over alleen wanneer je weer ongi bent geworden.

Baal er gewoon van, gisteren op de huishoudbeurs geweest zegt mijn zus zullen we even over de 9mnd beurs of trek je dat niet? Tuurlijk wel zei ik maar toch heb je even zoiets met al die zwangeren om je heen waarom bij ons nou nog niet....Maar dan kan ik mij daar ook zo weer vanaf zetten.

Ben bewust ook niet veel te vinden hier omdat ik vind het moet leuk wezen om af en toe mee te doen op een forum maar zeker geen obsessie worden.

Typisch dat ook jij maar 2-3 dagen ongi bent, anderzijds ook wel prettig hahaha Hopen dat het bij ons snel raak is!

Zijn we bijna tegelijk gestopt en misschien tegelijk zwanger....... xxxxxx

aangepast

ja inderdaad iedereen word zwanger om je heen me beste vriendin heeft kleintje van 6 jan echt een scheethe en ga dr ook veel naar toe maar herken er veel in was van de week ook op huishoudbeurs en uiteraard ook effe 9 maanden beurs en het kriebeld enorm alleen ik heb nu al poosje de pech ik ben 30 en heb al 3 uitstrijkjes achter de rug maar heb telkens bloeding dus kunnen ze niet controleren op baarmoederhalskanker dus krijg daar ook wel beetje schijt van sorry ben dus nu pas voor 3e x geweest en vind het nu wel effe genoeg telkens dat gevroet in me ja sorry hoor  maar dat kan ook niet telkens goed zijn dus heb zoiets van bekijk het zoveel mogelijk nuchter en wie weet is het het dan wel een x raak hope so    

Hoi meiden,

Helaas heel herkenbaar... sinds juli 2006 gestopt met de pil en we hopen nog steeds op een wondertje!!!

Kan erg genieten van kindertjes van vriendinnen, anderzijds maakt het me soms ook wel erg verdrietig. Zal het ooit lukken???

Meiden ik hoop dat we allemaal ooit van een wondertje mogen genieten.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan