moedeloos

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden, en het wil maar niet lukken. Ik word er behoorlijk moedeloos van en mijn man ook. Nu heb ik al 2 maanden een heel raar leeg gevoel in mijn buik en regelmatig misselijk, maar toch blijf ik ongesteld. Weten jullie of het vaak voorkomt dat je ongesteld blijf met een zwangerschap? ik moet 5 aug weer naar de gyn en wil nu echt iets laten doen om het proces te versnellen. enig idee wat ik kan vragen of voorstellen?

groetjes loessie

Hoi Loessie,

Ik kan uit je verhaal niet goed opmaken of je nu al 2 maanden vloeit, of dat je 2 keer ongi bent geworden...
Ongi blijven met een zwangerschap????
Ben je zwanger dan???
Wat bedoel je met het proces versnellen? Zwanger worden?
Liefs Lill.

Hoi Loessie, wat erg he, wachten en nog eens wachten en er gebeurd niets. Ik begrijp dat jullie al wel onder behandeling lopen van de gyn, is daaruit niets gekomen? Geen oorzaak gevonden waarom het niet lukt. Dan zou je iui voor kunnen stellen. Wat betreft ongi zijn met een zwangerschap heb ik wel eens gehoord dat dit gebeurd, heb je een test gedaan? Je omschrijft dat je een leeg gevoel hebt, maar als je zwanger bent heb je juist een zwaar gevoel. Ik hoop dat jullie 5 aug een fijn gesprek hebben bij de gyn en dat jullie een behandeling aangeboden krijgen dan heb je toch het idee dat er wat gebeurd he. Meid veel succes en geluk.

Liefs Molly.

hoi
opzich kan je wel blijven vloeien als je zwanger bent, maar ik ben bang dat je lichaam je gewoon voor de gek houd!je wil zo graag zwanger worden..ik had het vorige keer ook, verschillende dagen flink misselijk, snachts honger etc. maar noppes. ik hoop dat het natuurlijk bij jou anders zal zijn. succes 5 augustus
liefs simone

Terug
Bovenaan