Moedeloos ;-(

Hoi dames,

Voelen jullie je ook zo moedeloos! Ik kan op alles wel huilen, heb het de hele ochtend al koud, een extra trui mag ook niet helpen en ik ben super moe.

Komt misschien ook wel omdat mijn man gisteren is opgenomen voor een immuniteits-therapie ivm een allergie tegen wespen steken. Nu mocht hij morgen naar huis maar omdat hij al zoveel bijwerkingen heeft wordt dit ook pas na het weekend. snik snik (tranen blijven nu maar komen) gaat ons middagje 9-maandenbeurs.

Iemand hoeft ook maar wat te zeggen en ik huil.
Die hormonen schieten ook gewoon door mijn hele lichaam.

Liefs Chantie

och meid...op het moment dat je het het minst kunt hebben lijkt alles dan ook meteen tegen te zitten he.

ik vind dit zelf ook 1 van de minst leuke dingen van de zwangerschap, er hoeft maar iets te gebeuren en ik barst in tranen uit (en dit terwijl ik NOOIT mijn gevoelens toon he)
ik weet dan ook niet precies wat ik je nu kan zeggen om je een hart onder de riem te steken, behalve misschien dat ik hoop dat het weekend dan maar snel om is en je man weer lekker thuis zit ;)
het komt echt allemaal weer goed

een troostknuffel van mamabeer

Sterkte, het valt niet mee om die hormonen de baas te blijven helemaal als er van alles gebeurt wat niet leuk is. Kan ook om de kleinste dingen brullen. Probeer lekker wat te slapen/rusten (als je niet hoeft te werken tenminste). Als je uitgerust bent kun je vaak net iets meer hebben.
Hoop dat je man gauw naar huis mag.

Hey lieve chantie,...

Ik herken dat wel hoor. Ik huil echt ook overal over en ben echt wel beetje down en sip... Maar hoorde ook al echt dat het erij hoorde en dat het vaak ook na vier maanden veel minder wordt.... Dus daar ga ik dan ook een beetje vanuit. Het helpt om lekker proberen uit te rusten. Heb gister middag ook lekker even geslapen en dat ging al beter!

Sterkte en neem lekker wat rust! en Ik hoop dat je mannetje snel weer terug is!

Liefs

Pff pas zette ik een liedje op, begon ik bij de tweede noot al te janken! En als je dan ook nog sterk moet zijn voor je man, ik snap dat wel. Gelukkig raakt je lijf na een paar (!) weken wel gewend aan HCG...

Terug
Bovenaan